{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

hjælp til kontrakt... {{forumTopicSubject}}

hey HG..
vil gerne be om hjælp til at købe denne her slags hvalp, jeg henføre til den har tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=58821
og alle og alle besvarelser skal helst være mht. en kontrakt når jeg køber en han-hvalp. på forhåd tak, og i må forresten osse gerne lige svare på det med savleriet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til kontrakt...
  • #1   11. sep 2006 De mener at du skal sørge for at der er en kontrakt på købet af hvalpen ombla sygdom osv.. så du ikke lige pludselig står med en syg hund osv... Jeg kan ikke fortælle dig om den vil savle som voksen det er meget forskelligt.. Min veninde fik et kuld amr. bulldogs og den hvalp som de selv beholdte savler som den eneste af hvalpene (han var lidt ældre da han begyndte)

• #2   11. sep 2006 ja okay. men sådan en kontrakt kan man godt selv lave en? eller er det ejeren der skal? og hvad helt præcis skal den indebære? altså er det noget med at hvis den er medfødt med en sygdom, så skal han få det ordnet/aflivet hunden, og så får jeg pengene retur eller?

• #3   11. sep 2006 Det er ejeren der skal stå for kontrakt... ikke dig.. Jeg har selv killinger til salg lige nu og de bliver også solgt med kontrakt og bliver tjekket af en dyrlæge inden de kommer herfra..

• #4   11. sep 2006 jamen hvordan ser din kontrakt så ud? hvad omhandler den ?

• #5   11. sep 2006 Jeg har valgt at skrive nogen bestemte ting i min kontrakt om at de ikke må sælges videre og de skal neutraliseres inden de bliver kønsmodne osv...

• #6   11. sep 2006 ja okay. tusind tak for hjælpen, det giver mig osse en form for tryghed, at vide vi begge skriver under på den. tak for hjælpen HG smiley

Kommentér på:
hjælp til kontrakt...

Annonce