{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Kristina K
Kristina K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Flækket negl - interesse for forbinding {{forumTopicSubject}}

Hej, min gravhund har flækket en negl og viser stor interesse for den forbinding hun fik på hos dyrelægen igår.
Doktor dyr sagde at vi skulle tage forbindingen af idag (efter frokost) men jeg er bekymret for at hun vil slikke i såret. Hvad vil i anbefale?

Hun er på antibiotika og smertestillende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flækket negl - interesse for forbinding
  • #1   12. apr 2015 Min erfaring er at, ofte er en forbinding langt mere spændende end selve såret.

Floyd har revet negle af flere gange og har yderst sjældent vist såret opmærksomhed.

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    nov 2013

#2   12. apr 2015 Ok, det er vel heller ikke er problem at hun slikker såret enkelte gange så længe det ikke bliver vedvarende eller hvordan? Måske nogen ved det?

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    nov 2013

#5   12. apr 2015 Nu har vi gået forbindingen af og skyllet det værste blod væk, men hun slikker desværre lidt i det. Hun skal være alene hjemme imorgen mens vi er på arbejde - så enten ender det med en sko eller en krave ??

• #6   12. apr 2015 Lucky fik lov at slikke på det hvis han havde lyst , han fik sin forbinding af 1 dag efter han fik den .. Jeg ville ikke være bekymret når nu hun er under behandling .

• #7   12. apr 2015 - lucky s negl var flækket lige på midten altså igennem , så der var stadig en lille stump negl på hans .

Kommentér på:
Flækket negl - interesse for forbinding

Annonce