{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

"herreløs" hund {{forumTopicSubject}}

på vej hjem fra job i går aftes ved 22,45 tiden ser jeg der går en hund midt ude på vejen, stopper bilen og kalder på den, den kommer med det samme, sidder lidt og venter for at se om der kom nogle ejere, det gjorde der ikke. den har skilt på og jeg ringer flere gange til ejeren, men uden resultat. hunden hopper ind i bilen. den er rigtig vakker. Jeg har med PDA med, så jeg kunne finde ejerens adresse på de gule sider. meenn det er i et skummelt kvarter, så jeg skulle ikke nyde noget af at gå der over så sent om aftenen.
ringer så til politiet og det første han siger da jeg opgiver navn og adresse er at han nok er gået på værtshus. siger til politiet at jeg godt kan tage hunde med hjem indtil vidrere, så kan det være ude i vores garage hvor vi har hundebure. jeg kører hjem, lukker hunden ud i garagen, foder den osv.
lukker mine egne ud på marken og vil lige gå ud med et tæppe til hunden udefor, da jeg kommer ind til den, vil jeg lige række lige så stille ud af den, for at få den ind i buret igen, den prøver at bide mig og ville bare ud igen. turde ikke at være lukket inde sammen med den og åbner døren. troede den ville løbe bag om huset også væk, men den løber over til marken og går til angrib på hegnet hvor mine hunde er.
jeg går fuldstændig i panik og skynder mig at løbe den anden vej, heldigvis løber hunden med. ringer til politiet og siger at jeg ikke vil have hunden alligevel hos mig. det eneste jeg kunne gøre er at slippe den løs igen.
problemt er at hunden løb ned på skinnerne til toget og jeg måtte kalde den til mig igen også løb den jo efter mig hjem, så om igen. jeg mødte nogle unge mennekser som skulle i den retning hvor hunden boede, de tog ham så med sig.
stakkels hund, jeg havde det da lidt dårligt da jeg gik iseng i går, men følte ikke jeg kunne havde gjort det anderledes, enten var jeg blevet bidt eller den vil blive ædt af mine hunde.
dejligt lige at få det hele ud hihi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "herreløs" hund
Kommentér på:
"herreløs" hund

Annonce