{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Forhøjede levertal, Marietidsel mm {{forumTopicSubject}}

Er her nogen hvis hund har forhøjet levertal ... Ipsen har let forhøjede tal, hvilket desværre ikke er sjældent i racen, nogle lever med det uden det bliver til andet ... nogle udvikler med tiden Cushing ....

Jeg er blevet anbefalet en diæt der skåner Leveren, samt at give Marietidsel ....

Vil høre om der er nogle erfaringer, evt. andre/bedre ting at gøre ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhøjede levertal, Marietidsel mm
  • #3   31. mar 2015 Det er lidt tankevækkende at her til aften har hun for første gang fået diætmad, og ikke været i vandskålen siden. Normalt fodrer jeg enten råt, eller Essentials og efter det plejer hun at drikke flere gange .... hmmmm

• #5   31. mar 2015 Luka havde forhøjede levertal, da jeg var til dyrlægen første gang i starten af hans sygdomsforløb. Der sagde dyrlægen Cushings og gik målrettet efter at "bevise" dette.
    Det var så diabetes (som er en sygdom racen lider af) og efter han kom i rette behandling hos anden dyrlæge, er levertallet igen indenfor normalen.
    Så forhøjet levertal behøver ikke være Cushings. Jeg har desværre lidt indtryk af en del hunde får denne diagnose som den første..

• #6   1. apr 2015 @ Annelise, hun er tjekket for alt omkring diabetes og nyrer, der er ikke noget galt.

Kommentér på:
Forhøjede levertal, Marietidsel mm

Annonce