{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Mynde FAIL {{forumTopicSubject}}

Hey HG

Ville lige vise jer denne video, som forhåbentlig kan give jer et godt grin. Det er en video af min såkaldte myndes første gang på væddeløbsbanen...

http://www.hundegalleri.dk/video/traaening/42628-fail_mynde_d

Sådan kan det også gå. Men det er altså ret sjældent. Hvis der fandtes en pris for verdens DÅRLIGSTE jagthund, så tror jeg han ville være en seriøs kandidat!! Det skal lige siges at både hans mor og hans far er LC licensløbere...

andre der har hunde, der burde have drifter, men ikke har bare den mindste lille bitte smule jagtinstinkt? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mynde FAIL
  • #1   29. mar 2015 Haha smiley

• #2   29. mar 2015 Hehe han har ikke meget tid til at lege jagt da smiley

Mine terriers har heller ikke meget jagtinstinkt - vågnede en nat ved at der var en mus i soveværelset, var da vi næsten lige var flyttet ind i huset og noget tid senere opdagede at vi havde mus på loftet, suk - så der sneg sig en ind nogle gange.

På daværende tidspunkt 7 terriers - pudsede dem efter musen, alle som én stod og gloede på mig som om jeg var fuldstændig idiot - HVORFOR vækkede jeg dem midt om natten og stod der og pegede på et eller andet ligegyldigt lille kræ der bestemt ikke hverken lignede eller lugtede af godbid, som OM de gad beskæftige sig med dét - og så skred de i kurvene igen.

Måtte finde en kat, for at få ordnet 'problemet' - for indfange den kunne jeg heller ikke komme til. Katten kom, så, sejrede og så var dét problem ligesom ovre.

Mine hunde har kun "jagtinstinktet" i behold når godbidsbøtten rasles smiley

• #4   30. mar 2015 Rollo´s westies - så skulle du måske låne Fie, for hun har det vildeste jagtinstinkt..

Det lykkedes hende en dag at fange en skade/krage (halvstor fugl med sorte og grå fjer) eller hvad de hedder, men hun blev nu bedt om at slippe den (den dygtige pige gjorde som bedt om smiley ) og så vaklede den stakkels fugl væk..

Holdte dog øje med om den var blevet skadet, men 2 min. efter fløj den op i et træ og sundede sig lidt..

• #5   30. mar 2015 Hvor er det en smuk hund du har .... ... men udtaler mig helst ikke om dens jagtinstinkt ........ for det har jeg ikke forstand på .... ha ha ha smiley

• #6   30. mar 2015 Når han nu ikke kunne vise sine flotte jagtinstinkter, så viste han da meget godt han er en sand hanhund smiley

• #7   30. mar 2015 Emma:

Ja præcis smiley hvordan kunne jeg dog også tro at han ville løbe, når jeg nu udemærket godt vidste at der var en busk i nærheden, han ikke havde tisset på xD ?

• #9   30. mar 2015 Simpelthen så sjovt smiley
    Er sikker på at Gandalf og Citta ville storme efter haren. Ebbe ville have mere travlt med folkene omkring, og Morgan? Tja, enten ville han gøre som i videoen, eller også ville han tage jagten, er egentlig lidt i tvivl.

• #10   30. mar 2015 Min gårdhund skulle jo være en rottehund, men den er fuldstændigt ligeglad med mus og rotter, de kan sidde lige ved siden af uden han rokker med øret (er testet flere gange)
    Men hvis han ser en hare (eller en hjort) så går den vilde jagt. Han har fanget en hare 2 gange, første gang da han var 4 mdr og var mindre end haren. Det er også derfor jeg ikke kan have ham løs på en mark mere

• #11   30. mar 2015 Skønne hund! smiley

Jeg kan rigtig godt lide mynderne, men min mand kan slet ikke klare dem, lige pånær den irske ulv. Han synes de er for ranglede. smiley
    Især har jeg et godt øje til Podenco Ibicenco og Pharaoh Hound. smiley

Mht. jagtinstinkt, så var min gamle terrier så lidt terrier som han overhovedet kunne være. Han kunne godt "jage" smådyr, men gjorde dem intet når han fangede dem.
    Han er lavet til at tage mus, rotter og andre smådyr, men da han var vokset op med bl.a. tamrotter, så han dem bare som søde små væsner der skulle møsses i ørerne.. smiley
    Når han fangede en mosegris el.l., så begyndte han bare at slikke på den, som var det hans bedste ven..
    Skøre kræ! smiley smiley

• #12   30. mar 2015 Hahahha ihhhh mor, det spild af tid, at rende efter en DØD harer og jeg skal tisse smiley min Caos dreng, udviser ikke ret meget jagt iver, jo efter alt hvad der bevæger sig, det vil han som så mange andre hunde, gerne jage,, men at stå stand, hente dummy's osv,, det overlader han da gerne til andre hehe men pinde er han MEGET dygtig til at hente smiley

• #13   30. mar 2015 sidst vi havde mus, lå begge vores tæver bare og kiggede på den mens de logrede med halen *suk* og dengang levede Pablo så endnu og han tog da jagten op, fordi det gør man da bare lige indendørs mens man vejer 55 kg og vælter hele huset ...

Kommentér på:
Mynde FAIL

Annonce