Putningen af vovsen (: {{forumTopicSubject}}
Hvodan bliver jeres hund puttet i seng om aftenen ?
Garbo har faste putteritualer - og hun sørger skam for at de bliver overholdt (:
Garbo ligger hver aften og rævesover og kigger lidt inde i stuen, mens vi andre ser tv og hvad vi nu ellers laver. Af og til tar hun lige en laller-rundte omkring og siger hej til alle og viser sine bamser og leger lidt.
Men så snart jeg så går ind for at redde sengen, ved garbo godt at det er puttetid (: !!
<i> Klik klik </i> lyder det fra sengen, og nu er den lige klar til at hoppe op i Mens jeg så gør klar til at gå i seng ligger hun og hygger - og venter ! For Garbo skal nemlig ha sin <b> Natkikser </b>, altså en småkage, inden hun ligger sig helt til at putte. Så ind og hygge med Garbo i sengen og give hende hendes natkikser, så får man natnys af Garbo og hun ligger sig trygt ud i sin kurv og putter (':
Er hun ikke bare sød?
Hvordan bliver jeres hunde puttet ?
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 231
kom nuu - vær lidt hyggelige og fortæl (:
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.142
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Når det så er godnattid går han med på badeværelset og vi følges ned til soveværelset hvor hans bur er i gangen lige ude foran..
Der putter han sig ind imens jeg skifter til nattøj, så går jeg ud og nusser ham og mysser ham godnat *ss*
Så har vi et lille fjollet ritual...
Buret er fyldt (af Kaoz selv) med bamser og puder.. Alle bamserne mysser ham også godnat *GG*
Er sikker på han ikke kunne sove uden de kysser på ham ; )
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
maj 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 162
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Jeg putter hende ikke, det er jo bare en hund. og hun bliver behandelet som hund.
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Og...ja..., på et tidspunkt i løbet af aftenen lusker han ud af stuen - ud i vaskerummet : gong !! Så sover Sakki....
Putningen af vovsen (: