{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Endnu en om hundefoder (Essential og wolfsblut) {{forumTopicSubject}}

Hunnien løber snart tør for mad og jeg sidder og summer lidt på fodermærkerne igen.

Hun har førhen spist wolfsblut med nogenlunde tilfredshed og tow kan også gå. Jeg har så opdaget at den tow vi har åbenbart var en high energy....! smiley Intet under at min i forvejen buttede hund nægter at tabe sig....

Men jeg sidder og summer om jeg skal bestille en sæk wolfsblut hjem fra Tyskland eller udnytte mig af Maxizoos tilbud med -25 % på søndag og prøve essential.

Vi har aldrig prøvet essential før. Samtidig sidder jeg så og overvejer hvad hun skal have af variant. Den til tykke hunde måske...? Men jeg ved jo ikke hvordan hun vil se ud på en alm sæk foder, fordi vores hverdag jo er helt ændret (hund nr 2 = meget mere aktivt liv/leg ud over det vi plejede at lave selv).

Så vil det måske være dumt at købe en til tykke hunde? Skulle man i stedet købe en alm sæk med en smagsvariant, som måske passer fruen?

Det er jo næsten en helt livsfilosofi, der skal gennemgås hver gang den hund skal have foder smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en om hundefoder (Essential og wolfsblut)
Kommentér på:
Endnu en om hundefoder (Essential og wolfsblut)

Annonce