{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille Oskar...
  • #1   7. sep 2006 Hvorfor har han været i nakose?

  • #2   7. sep 2006 Han har meget nemt ved at få tandsten, så han kommer ned til dyrlægen 2 gange om året for at få det fjernet med en laser tingest smiley

  • #3   7. sep 2006 Carina C: Altså for Ultralydstandrens i bedøvelse, medicin m.m, negleklipning og sundhedseftersyn koster det 667,50 kr hos min dyrlæge.
    Det gør ikke ondt på dem.. Jeg kunne dog godt forstille mig at de var en smule ømme i tandkødet bagefter, men jeg tror at det er minimalt...
    Altså der skal gå nogle timer fra han har fået det gjort til at man kan tage dem med hjem.. de skal lige holde øje med at hunde vågner rigtigt op igen osv.. denne har gang aflerede vi oskar ved 8.00 tiden i morges, og så hentede jeg ham hern kl 14.00... vi har også prøvet at aflever ham ca 13.30 og hente ham ved 18.00 tiden... smiley


  • #4   7. sep 2006 Ja det er meget lang tid... Altså de kan også skrabe det af tænderne når de er vågen, hvis du vil have det bedre med det smiley Men ellers er det jo også bare at tage en snak med dyrlægen...

  • #5   7. sep 2006 Nææ ikke eendnu.. vi kom også først hjem for en time siden, for det tog 30 min at gå den korte vej hjem.. smiley Han sover stadig en del, men nu kan kan stå på benene når han står op smiley så vi gør da fremskridt.. men det er bare med at få fjernet det dumme tandsten, og de får jo dårlig ånde om meget dårlige tænder smiley

  • #6   7. sep 2006 se, jeg vil ikke bare aflevere min hund hos dyrlægen - køre hjem og så komme og hente den igen - jeg bliver altid hos mine hunde ! især når de vågner op af narkosen, hvor de kan være usikre på benene og falde og slå sig ......... så er jeg der til at hjælpe .........

  • #7   7. sep 2006 Så nu er Oskar endelig kvikket op igen smiley Det var da også på tide *S*

Kommentér på:
Stakkels lille Oskar...

Annonce