Trænings videoer Trænings videoer
Må jeg se video fra jeres træning? Jeg har lille pusling som er en blanding af mops, malteser, puddel, og noget andet ukendt. Hun bliver et år til sommer og jeg begyndte at øve tricks med hende i vinters. Hun er ved at være ret god til standart tingene, især efter jeg er begyndt at klikkertræne, så nu mangler jeg lidt inspiration til nye tricks og helst nogen der ikke er for fysisk krævende, da hun jo stadig er en hvalp.
Her er video af hvad hun kunne efter 5 trænings sessioner. https://www.youtube.com/watch?v=wZLYx-ydcZQ
Jeg har ikke lige fået filmet noget siden, men hun er en meget klog lille hund som virker meget begejstret for træningen og vi er kommet et godt stykke videre.
jeg har desværre ikke mulighed for at gå til hundetræning, men jeg synes vi klarer os meget godt alligevel og håber at vi kan komme til at gå til agillity om et par år.
apr 2013
Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 390
jul 2014
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 17
Hvad er LP? Ja, undskyld, jeg er meget uvidende om hele hundesports verdenen, vi har altid bare haft familiehund, men fordi jeg laver tricks med hestene så var det jo nærliggende at gå igang med at træne hunden også nu da hun blev moden nok.
jul 2014
jul 2014
På sigt håber jeg at kunne lave show med hesten og hunden sammen og fremvise det til DHE træf (et heste event som afholdes en gang om året ved Silkeborg og en gang på Sjælland.)
jul 2014
jul 2014
jul 2014
Trænings videoer