1.059 visninger
|
Oprettet:
nyt køb af schæfer hvalp :-) {{forumTopicSubject}}
jaaaaaa....
så får jeg ny hund torsdag :-0 glæder mig for sygt! jeg skal have en 12 ugers schæfer hvalp- Vega.
Min bedsteven blev aflivet for en måned siden værste ever! dog har jeg stadig en anden hund, og får så nummer 2 hund på torsdag kan slet ikke være tilstede nogle steder, glæder mig SÅ meget!!!! nogle der har haft det på samme måde? havde bare lige lyst til at komme ud med alt min glæde! har bare så meget lyst til at snakke om hende heletiden, men folk bliver sgu lidt trætte af at høre på mig snakke om hunde konstant!
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Hun har været ventet i 1½ års tid, så det var helt fantastisk både at følge hende fra hun blev født og at få hende hjem, hun er simpelthen bare perfekt og alt hvad jeg har drømt om og lidt til
Jeg kunne snakke om hende 24/7 pt, men ja folk bliver lidt trætte af at høre på det. Selv min kæreste virker lidt små irriteret når jeg for 10 gang afbryder ham i at se serie, fordi nu gør de et eller andet igen, bare fordi det i hans hoved er små "ligegyldige" ting, som at hun bider i snoren i mine bukser
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Mistede Kato i november forrige år..
I onsdags hentede jeg så hund nr. 2, en skøn lille Boxer hvalp..
sep 2008
Og når han sover, så ligger han så underligt, at man ikke kan se hvad der er for eller bag på ham..
Han er umulig at tage billeder af..
sep 2008
Han er super lærenem, bortset fra når det kommer til at lære sit navn.. Han lærte at sitte på 10 min..
Han har kun få uheld og så er han enormt god til at aktivere sig selv med legetøj og tyggeting..
sep 2008
sep 2008
Synes selv at jeg kun lige har været med da Afrodithe kom til verden.. Men hun bliver allerede 3 år til maj..
Hvor blev tiden med min lille putte-prinsesse-pelsbold dog af?
nyt køb af schæfer hvalp :-)