3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.805
Chandler løb væk igår. Chandler løb væk igår.
Ja Bingeling løb sgu væk igår!
Jeg sad i Storcenter Nord, i Århus hvor min far arbejder som vagt. Vi sad inde i vagtrummet, og snakkede. Min telefon ringede kl 16:55, det var et nr jeg ikke kendte.
Samtelen er her:
Mig: Det er Natascha
Vet: Hej det er X fra Hammel dyrehospital.
Mig: Ja heeej???
Vet: Vi har fået indleveret din hund
Mig: A hvad har du?!
Vet: Vi har fået indleveret din hund.
Mig: Hvad er det lige du siger?!
Vet: Har du ikke en hund der hedder Chandler?
Mig: Jo det har jeg!!
Vet: Ham har vi fået indleveret
Mig: A hvad siger du til mig?!
Vet: Chandler han er her hos os, der kom et par fra Fårvang med ham, han løb ind i deres have.
Mig: OKAY?! Jamen jeg sidder i Århus, hvornår lukker i?
Vet: Vi lukker kl 18
Mig: Okay jeg kommer nu!
Så mig ind i bilen, og af sted. Tankerne fløj rundt! Hvordan kunne det gå til?
Når jeg ikke er hjemme er Chandler i baghaven, en lukket baghave. Så jeg kunne ikke forstå hvordan han var kommet ud. Den 3 meter høje mur var han ikke kommet over, han var ikke kommet over huset, eller skuret.
Hækken. Der er hegn på min side, og på naboens side. Men kom han igennem der, ja så kunne han ikke komme ud af deres have, og de ved hvor han bor. Plankeværket på 150 cm, kunne han heller ikke kommer over. For der er ført en strømtråd, således at hundene ikke kan få tilløb, og komme over.
Havelågen, der kan han ikke få nok tilløb til det komme over, desuden er der ikke plads nok til at springe over, han kan ikke kravle over. Åbnemekanismen, er en form for hasp, som skal skubbes op, og havelågen skal så åbnes ind mod ham selv.
Han kan ikke åbne den ved et uheld, ved at springe op eller lign. Og den var lukket da jeg kørte, for jeg tjekkede den, lige nøjagtig igår tjekkede jeg den inden jeg kørte.