{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema fra DKK
  • #3   11. feb 2015 Jeg kan ikke forestille mig DKK arbejder med et totalforbud som ønske.
    de ved jo godt der er andre interesser som også skal tilgodeses end blot dyrene.

• #4   11. feb 2015 Det med at gøre det forbudt, er jo ikke med i deres undersøgelse Desværre
    Men jeg har skrevet til dem, at jeg syntes det mangler ,Så kan folk jo svare for og imod
    Denne her undersøgelse vil DKK jo forlægge politikerne
    Om den nye fyrværkerilov er blevet overholt ,eller ej
    Hvis det manglende spørgsmål var med ,kunne de jo se, hvor mange der er for og imod

• #6   11. feb 2015 Dette spørgeskema har jo intet at gøre med om det skal være ulovligt eller ej..

Men om den nye lov har virket elelr ej..

Derfor ville det være malplaceret så spørge om man syntes det skal være ulovligt

• #7   11. feb 2015 Ulla Ja efter min mening så ja Med alle de hunde som forsvinder, bare fordi der skal fyres af ,det syntes jeg ikke er ok Prøv at tænke på hvor meget det forurener også ,det køre de jo meget på
    Man kunne så måske sige, der kunne fyres af fra kl 24 til kl 1 færdig
    Så vit jeg ved, er det totalt forbudt i Sverig

• #8   11. feb 2015 Beltana Du har ret Dette her spørgeskema handler ikke om for og imod Det er bare mig der gerne ville ha haft det med smiley

• #12   11. feb 2015 Så hut jeg visker, så er fyrværkeri vel forbudt i Norge? Medmindre man er fyrværker og er uddannet i det? Så ja, et helt land kan vel sagtens forbyde fyrværkeri?

Efter min mening kunne man jo fint sige at det kun er tilladt i storbyerne og kun på nytårsnat.. På den måde er det begrænsede områder der bliver udsat for larmen, og det er nemmere for dyrelivet at smutte væk - både det tamme dyreliv, som fx. vores hunde og katte(idet det er nemmere for os mennesker at slippe væk sammen med dem), men også for køer, heste, vildt og lign.....

• #13   11. feb 2015 Eller man kunne gøre som en landsby havde gjort - hele byen var gået sammen og havde samlet ind til at hyre en professionel der kom og lavede et "show" for dem kl 24, og på den måde var det kontrolleret og overstået på én gang..

• #14   12. feb 2015 Ulla - nu er der faktisk lande hvor det er forbudt som privat person smiley så det kan lade sig gøre og syntes faktisk det er en god løsning, både for mennesker og dyr.

• #19   12. feb 2015 Jeg anede så ikke det var forbudt i Norge Men det skulle være forbudt i Sverig
    Så ja jeg ved det bliver svært ,men jeg vil gøre alt ,hva jeg kan for ,at det forbydes her i Dk på nær måske fra kl 24 til et eller andet
    Det er da godt ,der er nogen herinde fra, som mener det samme , der er nemlig rigtig mange på Fb som ønsker det samme
    Jeg tror også de 1000 af mennesker, der har været ude at lede efter forsvundne hunde i og omkring nytår, vil ønske det samme

• #21   12. feb 2015 Det har du fuldstendig ret i Maj Britt smiley

• #22   12. feb 2015 Ja Ulla, det giver jo mening smiley
    Der er jo absolut ikke forskel på sirener og fyrværkeri mht. formål smiley

Kommentér på:
Spørgeskema fra DKK

Annonce