{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Hvilken Sygeforsikring til Fransk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej! Min kæreste og jeg har lige fået vores lille bullerbasse hjem, og vi vil jo kun det bedste for ham! Der kan jo opstår nogle sundhedsmæssige problemer med sådan en lille størrelse.. Derfor vil vi gerne tegne en sygeforsikring på ham! Også sårn vi ikke selv går bankerot.. Jeg har forhørt mig hos Agria og Tryg.. Agria dækker 80% af dyrelægeregningen og tryg 90%! Der er lidt forskel på selvrisikoen og den samlede udgift de dækker om året. Men umiddelbart er Tryg nok den der bedst kan betale sig..

Mit spørgsmål er bare om I har nogle erfaringer med de selskaber? Hvad overser jeg? Jeg ved de ikke dækker alle sygdomme, sådan en hund kan få.. Men hvilket selvskab er bedst? Hvad har i selv? smiley

Venlig hilsen de nybagte bullerejere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Sygeforsikring til Fransk Bulldog
  • #1   10. feb 2015 Du skal være meget opmærksom på de ting de ikke dækker netop pga den race i har valgt.

Racen døjer med så meget, så derfor har mange forsikringsselskaber flere sygdomme de ikke dækker.

• #2   10. feb 2015 Ja ingen af dem dækker operation ved forsnævring af luftveje.. Men ellers skulle de dække det samme.. Der er også lidt forskel på hvor meget de dækker hvis hunden får allergi.. Det er sgu ikke nemt at få 100% styr på det smiley

• #3   10. feb 2015 Jeg bruger selv Dyrekassen, og ville holde mig langt fra Alm Brand pga dårlige oplevelser.. har heller ikke hørt meget godt om Tryg men det kommer jo an på så meget.

Ved dog ikke med Dyrekassen og Franske Bulldogs.

• #4   10. feb 2015 Jeg har forsikret min buller i Dyrekassen. De dækker ikke allergi eller andre hudsygdomme, samt HD AA og andre arvelige ledsygdomme ( det tror jeg nu nok er meget normalt at der ikke dækkes for) Men ellers har jeg været rigtig godt tilfreds med dem. Deres forsikringsbetingelser står på deres hjemmeside og er lette at finde rundt i.

• #5   10. feb 2015 Du skal være obs på om forsikringen er livslang, nogle slutter ved7-8 år

• #6   10. feb 2015 Jeg har tryg til min hest - de har altid betalt ved sygdom, ingen problemer der smiley

Agria har jeg på min Løwchen, har heldigvis ikke haft bruge for den endnu - så har ingen erfaring

• #7   10. feb 2015 Jeg ved faktisk ikke med Tryg, men agria er livslang...

Jeg kan meget godt li at tryg dækker 90%, og når hundekørekortet er i hus, giver de 10% rabat.. Agria giver 10% rabat hvis man er medlem af DKK, men de dækker stadigvæk "kun" 80%, og den koster lidt mere.. Meen de dækker så helt op til 37.100, hvor Tryg kun dækker op til 28.000kr.. Håber dog aldrig at skulle gøre brug af sådan en forsikring, men man vil jo også gerne være dækket godt ind smiley

Kommentér på:
Hvilken Sygeforsikring til Fransk Bulldog

Annonce