{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

BARF {{forumTopicSubject}}

Hej med jer ?? jeg overvejer at begynde på at fodre med barf. Synes dog det er lidt besværligt, hvad hvis man glemmer at tage det ud af fryseren osv.
Mit spørgsmål er: hvor mange timer tager det som regel om at tø op? Hvornår tager i det ud for at den skal have det morgen og aften?
Min hund er ret lille og behøver ikke spise så meget, hvordan portions indeler man sådan en pose? Åbner man posen og portionsopdeler hele posen ud i andre poser, eller hvordan gør i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF
  • #1   9. feb 2015 Jeg åbner posen og deler det op i dagsrationer. Dog er det meste af det jeg køber i store stykker der passer til en dag. Hvis man glemmer at tage det op af fryseren så kan hunden sagtens gnave sig i gennem det når det er frossent. Charlie får ofte et frossent kyllingelår smiley

• #2   9. feb 2015 Jeg tager ud af fryseren og smider i køleskabet om morgenen, hvad jeg skal bruge dagen efter.
    Vejer ikke af, da jeg har det må øjemål - cirka deromkring smiley
    Er det lidt frosset kan hunden nu godt spise det alligevel smiley

• #3   9. feb 2015 Jeg gør det måske mere besværligt end nødvendigt. Jeg køber mine 6 dyr, parterer det i passende størrelse, og fryser 1x3 + 1x3 x alle de portioner der nu kan blive til i hver pose, og smider det i fryseren. Så har jeg varieret mad til knap en uge af gangen, og det er lige til at tage op af fryseren. Jeg laver som regel til 3 mdr. af gangen, og når jeg tømmer en pose, så tager jeg en ny op.
    Det tager maks 2 timer at skære ud og lægge i poser.

• #4   9. feb 2015 Jeg laver portioner dagligt. Jeg bestiller så også ca.70 kg om mdr.

Men glemmer man at tage det op kan man sagtens give det frossent , så tager det bare lidt længere tid at spise. smiley

• #6   12. feb 2015 Okay mange tak.
    Ellers nogle der har et tip til, at få mere sul på kroppen? Han er for tynd

Kommentér på:
BARF

Annonce