{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

sørgeligt!! {{forumTopicSubject}}

ja så er jeg tilbage i varmen igen he he! ville lige fortælle om i lørdags da jeg var på hillerød kræmmermarked,vi er en flok der tog derop,og jeg går og kigger på gammelt ragelse,da min veninde siger nåååå louise se lige den hvalp,jeg vender mig om og der står en pige med en hvalp i favnen,jeg siger nåå den er sød og nusser den bag øret,det er da en Dansk/svensk siger jeg så,hvaaaaaad siger pigen,jeg gentager og siger så gårdhund. pigen siger,det veeed jeg ik jeg har lige købt den hernede i en af boderne! hvad!!! siger jeg hvor meget måtte du gi? 2500 siger hun så. NÅ! siger jeg og kigger på den lille skræmte hvalp. min veninde siger så ja hvad kan man ikke snart købe på et kræmmermarked og vi går! jeg tænkte bare hvis jeg finder den bod med de hvalpe,skal jeg fandme.....,men jeg fandt den ik. jeg tænkte bare på den hvalp hele dagen. det kan man sgu sige at være et impulskøb,men ikke engang vide hvad race man har købt...håbede virklig hun tog direkte hjem med den,hvad jeg desværre ikke tror!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sørgeligt!!
  • #1   4. sep 2006 Jeg har oplevet det samme.....hvalpene var væk på 30min.......Det er sgu impulskøb ja

• #2   4. sep 2006 Sygt pis!! det gør man dælme ikke!!

• #3   4. sep 2006 har det været en tøs der bare lige skulle ha en lille nuser hvalp... hvem køber dog en hund uden at vide hvad race det er....ejjjjj

• #4   4. sep 2006 åh, hun ved jo ikk engang noget om den så? smiley

• #5   4. sep 2006 hvis hvalpen har kostet 2500 kroner vil jeg tro at forældrene har givet hende pengene til købet - mon ikke - håber snart det bliver totalt forbudt at sælge hvalpe på kræmmermarkeder - hvis jeg ser det vil jeg omgående melde det til politiet for det er justitsministeren, der snart skal godkende dette forbud,mig bekendt ...............

• #6   4. sep 2006 hvem siger pigen var en lille pige......

• #7   4. sep 2006 miss-piiiip Z lige præcist... synes ikke man skal sælge dyr på et markede.. okay, ænder og div er iorden syns jeg...

men helt ærligt pigen (nu ved vi ikke hvor gammel hun er) har købt en hund på et markede og ved ikke engang hvilken race hunden er... det er vel det første JEG ville spørge om hvertfald..ihhh

• #8   4. sep 2006 louise A
    hvor gammel vil du gætte på pigen var?

• #9   4. sep 2006
    Iben/Martin ...-men mest Iben

tror jeg også.. min søsters hund var så møg forkælet, skulle sidde foran når hun kørte, sidde ved bordet , i sofaen, ja jeg er også lidt sådan at jago må da også godt, kan næsten ikke sige nej men der er da grænser...
    men min søsters hund blev også en lille hersker... men nu er det begyndt at prale lidt af ham efter han går lidt dicipli også smiley

• #10   4. sep 2006 jeg vil skyde hende til at være 17/18 år

• #11   4. sep 2006 sådan en burde vide bedre... Og være Int i hvilken race det er... Ihhhhhhhhh

• #12   4. sep 2006 Iben/Martin ...-men mest Iben
    ja bare selv når der nogen nede i byen der sætter sig og vil snake med jago siger jeg da også hvilken slags han er før at de spørger :D.....

Pigen lød ikke til at vha ret meget viden smiley

Nå jeg vil sku smutte ud og få noget ned i mavsen smiley
    Vi Snakkes.. go mnadag... (kun 4dage til fredag smiley

• #13   4. sep 2006 nej hun sagde,jeg måtte bare ha den . ja right! den hunderace kan blive 15 år v.god behandling. det tror jeg ikke lige hun nåede at tænke over.

• #14   4. sep 2006 stakkels hund

• #15   4. sep 2006 Birthe : KLAPPE-KLAPPE

• #16   4. sep 2006 Vil lige melde mig på banen med en ligende oplevelse.
    Kæresten og jeg er på markede. Der er hundehvalpe og vi synes de er mega søde, men kunne ikke drømme om at købe en hund på markede, alligevel forelsker min kæreste sig i en og vi står og kigger på den i næsten en time, i mens vi gør dette sker det. To piger på ca 18 kommer hen, NEEEJjjj hundehvalpe, hvor er de søde.... De kigger og nusser, den ene pige forelsker sig i tanken om at have en hvalp, og siger til den anden om hun ikke godt må få en. Hun svare ja, og siger at det så er hendes fødselsdagsgave. Der er to hvalpe tilbage og hun holder hånden under begge deres hoveder og kigger dem i øjnene og vælger en. Der bliver betalt og de går. Helle forestillingen tog max 10min. og det var tydligt at høre på pigerenes snak, at en hvalp ikke var noget der havde været tale om før. Altså et impul-køb, uden at nogensinde at have overvejet at anskaffe sig en hund tidligere.... FØJ siger jeg, jeg var så gal, at jeg havde lyst til at kvæle de to piger, løbe efter dem da de gik, og fortælle dem, hvor stort et ansvar det er at have en hund, og at de burde meldes.. Kæresten måtte standse mig, for var godt nok lige ved det... Kunne ikke tænke på andet en den stakkels hvalp resten af den uge. Og spekulerede mange gange på, om hvad de havde gjordt ved den.. Havde en fornemmelse af, at første gang den hvalp tissede på gulvet, ville den ende på gaden... Lille stakkel... Håber den har det godt...

Kommentér på:
sørgeligt!!

Annonce