{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bar kald mig spørge jørgen:)
  • #1   4. sep 2006 en halv til en hel time
    1-2
    max. 6 timer gennemsnitligt
    racehunde

• #2   4. sep 2006 2-4 timer afhæning af tid.
    2 ture dagligt.
    4-6 timer om dagen.
    Racehunde med FCI/DKK

• #3   4. sep 2006 1-4 timer om dagen.

Fordelt på rigtig mange ture - en lang på en time til Buzz.

Max. 2 t.

Racehunde.

• #4   4. sep 2006 Det er meget forskelligt.. De får en tur om morgenen på ca. 15-20 min...
    Så er de alene i max 8 timer - oftest mindre.. Men det kan svinge fra 4-8 timer, alt afhængig af hvad tid jeg får fri fra skole.. Derefter kommer de stort set hver dag en tur i friløbsområde, hvor vi tit mødes med nogle andre herindefra, hvor hundene får lov til at rende.. Og her kan vi være i mellem 1 - 3 timer, afhængigt af vejret.. Er de så ikke dødtrætte om aftenen, så får de også en aftentur.. Men de plejer nu ikke at orke en aftentur..
    Er nok mest til blandinger, fordi de er så unikke.. Men elsker alle hunde og den næste hund vi skal have (til foråret) bliver en australian shepherd med tavle.. Er simpelthen bare faldet for racen..

• #5   4. sep 2006 kun racerene hunde og det er med stambog...

gåtur bliver alt efter hvad aktiviteter vi laver...

Men som reglen 2 timer hver dag fordelt på formiddag, eftermiddag og aften

• #6   4. sep 2006 1-2 timer om dagen
    En lang tur på en time, og 3 mindre
    4-7 timer
    Racehunde

• #7   4. sep 2006 hmm det løber nok op i 2 timer mindst - mere i weekenden

3-4 ture om dagen

nogle gange ingen timer - max 6 timer

udelukkende DKK hunde

• #8   4. sep 2006 hejsa

1: vi går kortere ture på ca 15-30 minutter, hvor hundeavisen læses grundigt
    2: meget forskelligt men minimum 2 gange om dagen ellers kommer han i vores store have:-)
    3: han er højst alene hjemme 6 timer om dagen og hvis han skal være alene hjemme i 6 timer, så er det kun en gang i ugen, har det bedst med at Vanni højst er alene i 4 timer
    ¤: helt ærlige så er jeg mest til racehunde, men synes også nogle blandinger er søde:-)

• #9   5. sep 2006 Mange små ture, dog også gode lange smiley Oskar er ikke meget alene, da en af os næsten altid er hjemme, pga forskellige arbejdstider..!Men han er også alene, engang imellem, det skal de kunne.. Uhhm, med hensyn til racer??!! Har haft en amstaff..Total dejlig hund..Men nu jeg har blanding, er jeg faktisk lige glad hvad race hunden er, det jo ikke det det egentligt kommmer and på smiley

Kommentér på:
Bar kald mig spørge jørgen:)

Annonce