{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Lopper!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder.. Vil lige høre jer om et problem jeg har.. Kan godt være jeg er hys, men hellere for forsigtig end at være ligeglad.. Har en hund derhjemme, som jævnligt får loppekur.. Er lige kommet hjem til min søster og synes deres kat har en del i sin pels som ligner loppeæg.. Kæmmer ham og rigtigt nok!! Åhh det er så klamt og magter virkelig ik hvis jeg river noget med hjem smiley
Hvad gør jeg?! Tænker om jeg skal hænge min jakke og sætte mine sko udenfor i kulden og skifte mit tøj inden jeg kommer hjem?! Tænker mht æg osv. Kom med nogen gode råd..
Og hvordan vil min søster kunne bekæmpe hendes problem med lopper på kattene.. Det skal siges det er udekatte..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper!!
  • #1   18. jan 2015 Hun skal købe capstar som er piller og give på dag 1,3 og 5 og på dag 1 også give advantage i nakken og derefter advantage hver 4 uge. Capstar tager levende lopper på 24 timer, men da nye æg klækkes skal det gives som ovenstående

• #2   18. jan 2015 Ok.. Hvor får hun det? Har sendt hende afsted til en dyrbutik.. Men hun skal vel på apoteket? Og hvad gør jeg?!!? Kan ik magte hvis jeg river det med hjem

• #3   18. jan 2015 personligt hvis din hund får mod lopper, så er der ikke den store risisko, ville dog tage tøjet af i gangen og smide det hele direkte til vask.
    Hun kan få det i dyrehandel, nettet, apotek osv

Kommentér på:
Lopper!!

Annonce