{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er glad for min dyrlæge.... men...
  • #1   14. jan 2015 Øv hvor træls smiley Håber ikke det er noget alvorligt?

• #2   14. jan 2015 Øv da smiley Håber ikke, det er noget slemt.

I sommers havde jeg tre hunde med giardia (mine egne plus min datters) - lige i den periode syntes jeg også, jeg lærte min dyrlæge lidt for godt at kende smiley

• #3   14. jan 2015 De perioder kender jeg godt. Ligesom når dyrlægen siger noget ala "Du er her jo så tit, så bare lige ta' det med næste gang"-agtigt eller de kan huske ens adresse, fordi "man jo er her tit". Det er altså både godt og skidt!

Håber ikke det er helt alvorligt (Lidt er det vel, med 3 besøg) - og så god bedring til patienten/-erne

• #4   14. jan 2015 Hun havde startet i søndags med at misse lidt med det ene øje... men med meget udstående øjne, og mikroskopiske øjenvipper, så er vi vant til at der ender alt muligt inde på de øjenæbler. Men da vi nåede sengetid, så ku jeg godt se at det ikke lige var helt godt. Så mandag morgen var vi afsted med øjet. Trykket var fint, det tog så lidt farve - men ikke lisså alvorligt som når jeg har haft skader på mine marsvins øjne. Det fik hun så øjendråber for, og skulle så til kontrol onsdag aften - efter planen.
    Tirsdag morgen inden 6, der vækkede hun mig og ville ud i haven... og så lukkede der lidt af ad bagefter. Så der måtte jeg tørre søvnen ud af øjnene, skifte sengetøj, klippe faner af hende.. og så ellers lukke hende ind og ud, og lige klippe lidt mere i fanerne. Da jeg kommer hjem om eftermiddagen, så viser det sig at husets anden hund osse har myller.. men gult, og da hun har leverskader og nedsat leverfunktion, så var det bare afsted med begge to. Så blev der lige behandlet for det.
    Men her imorges - jeg kan sove ret dybt - der havde hun lagt en svenskrød 'splat' på gulvet... og så synes dylle at vi lige skulle komme ind igen... and off we went.
    Nu hedder den øjendråber, piller morgen og aften.. og et bløb gaviscon en time før maden.

Hun havde det heldigvis bedre her i eftermiddags da jeg kom fra arbejde... hun gad at lege og appetitten er vendt tilbage... og ingen uheld på gulvet.

Kommentér på:
Jeg er glad for min dyrlæge.... men...

Annonce