{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Om efterlyste hunde/dyr {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og læser hvordan folk hakker på hinanden i diverse efterlysningsgrupper. og ja vi skal passe på vores hunde/dyr i denne tid. Men det kan altså hurtigt gå grueligt galt. Min egen hund er et godt eksempel. Han er en lille jack russell terrier, har ALDRIG været bange for fyrværkeri. Men i tirsdags, dagen før nytårsaften, der skete det bare. # raketter blev sendt i luften, hvorfra vides ikke. Jeg står på gaden, mellem husene, og lige pludselig kommer lyden, suset af raketterne og så BRAGENE. Min lille hund blev så bange, at havde jeg ikke holdt godt fast i snoren, og kunne tale ham til rette, ja så havde det været mig der skulle efterlyse min hund. En hund der går i panik kan sagtens hive sig ud af halsbånd/sele. Så i stedet for at skælde folk ud som uansvarlige, så hjælp dem med at finde deres hunde/dyr igen. Et surt opstød den første dag i det nye år, jeg ved det godt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om efterlyste hunde/dyr
  • #1   1. jan 2015 Det er så nemt at sidde med sit på det tørre, og hævde sig på andres ulykke.

Bevars, der er da også tilfælde hvor ejer har slet hjernen fra, og burde have taget sine forholdsregler.

Men at hagle folk ned hjælper ikke. Klaphattene gør alligevel som det passer dem, og dem der er modtagelige for fornuft, de har sikkert lært lektien alene ved at hunden blev væk.

• #2   1. jan 2015 ... tjaeh, du har til dels ret... men omvendt så har jeg set en efterlysning på en sky hund, som man har ladet gå løs rundt på sin grund - uden halsbånd - og som så er stukket af pga fyrværkeri.
    Det er altså ikke hændeligt uheld - det er sjusk!

• #5   2. jan 2015 Ja vi kan alle komme ud for, at skulle efterlyse vores hunde

Kommentér på:
Om efterlyste hunde/dyr

Annonce