1.266 visninger
|
Oprettet:
suk {{forumTopicSubject}}
enten er pixel exceptionelt dum eller seriøst koldi måsen...
*mor, jeg vil gerne ud og tisse nu*
*nej, pus, det er virkelig en dårlig ide*
'Mor, jeg vil gerne ud og tisse nu*
oh well.. åbner døren til forhaven, hvorefter vapsen trisser udenfor mens der brages og glimtes, hvorefter hun så bare sætter sig ned i græsset mens der brages og glimtes hen over hovedet på hende...
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
For første gang. For 2 år siden var begge to helt oppe og ringe. Sidste år trænede jeg i halvandet døgn med godbid ved hver brag. I år er de ligeglade
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 194 Svar: 16.740
Hun gider ikke stå så længe når nu hun kunne sidde ned :o)
Mageligt anlagt er hun da :o)
Hun fik øje på en mand der stod og kiggede ud at sit vindue. Normalt er der ALTID trukket for det vindue, så Kia har aldrig før set nogen der. Det synes hun lige hun skulle skælde lidt ud over. Hun nedstirrede ham til han gik væk fra sit vindue hæh he.
Så så hun børn på vejen. Der skulle de i hvert tilfælde slet ikke være. De kunne stå på fortovet hvis de skal fyre af, det sagde hun ikke noget til, men de skulle IKKE stå på vejen.
Så det måtte hun også lige skælde lidt ud over.
Ellers har hun siddet og kigget betaget på alle lysene :o)
Min skøre dejlige tøsekøter.
Den første brandbiludrykning er allerede kørt forbi :o(
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.982
Han brokkende sig dog lidt da Hr.kæreste og jeg sang med på "Velkommen nytår, og velkommen herhid" (Eller hvad den sang nu hedder)
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Asger er lidt urolig, men ikke bange. Jeg tror han har noget vrøvl med maven, han går mere op i..
Og kiwi som ikke har villet ud efter mørkets frembrud de seneste dage, har fandme sovet i sofaen siden kl. 23.
Hvad en løbetur ved havet og et røvlæs kødben ikke kan gøre..
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.509
Nu er det heldigvis overstået og det eneste der høres fra kurven, er en veltilfreds smasken og lidt dyb vejrtrækning...både fra kæreste og vovse
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Lia og kattene er heldigvis fuldstændig afslappede med fyrværkeri (de snorkbobler allesammen nu). De kan dog godt lide at kigge på det, især kattene. Tror det har noget at gøre med hvordan det skinner og glimter. For os er det naturligvis også skønt at de har det sådan, det er noget jeg værdsætter utrolig meget.
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
De 3 andre var ret upåvirket, og Ebbe må være stok døv, da det altid er ham der er knaldperlen nytårsaften,
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.162
Vi var ude med dem i en stille stund kl 22 og så fik hundene mad mens vi gik i seng.
Cody var færdig ret hurtigt og kom så ind i sengen men Lobo lå og gnaskede indtil kl halv 1 fortalte manden.
Så her har det været stille og roligt
Cody blev ellers forskrækket sidste år da vi var ude og tisse dem af så jeg var lidt bekymret om hvordan han ville reagere.
Han har været lidt på men det har også været det.
suk