Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advantage og bravecto
  • #1   5. dec 2014 Jep det er rigtig nok. Der skal gå 48 timer før og efter bad før man må bruge loppemiddel på huden.

• #2   5. dec 2014 Jeg bruger godt nok bayvantic, men så vidt jeg kan læse mig frem til er det samme virksomme stof som advantage.
    Og med bayvantic skal der gå 48 timer før og efter bad

• #3   5. dec 2014 Jeg bruger det samme som Ditte

• #4   5. dec 2014 Advantage har jeg ikke brugt og kan derfor ikke udtale mig om hvorvidt det virker. bravecto bruger jeg pt og det virker efter hensigten. den helt store fordel, synes jeg, er at det ikke skal dryppes i pelsen. Det er en stor pille der holder i tre måneder. Hunden må bade/svømme både før og efter pillen ar givet da der jo ikke er noget der kan "vaskes af". Jeg synes at Bravecto virker lige så godt som Bayvantic (det brugte jeg før)

• #5   5. dec 2014 48 timer.. Gælder både før og efter bad..

• #6   5. dec 2014 Må jeg lige bryde ind og spørge hvad i giver for Bravecto?

• #7   6. dec 2014 Jeg gav omkring 300,- for en pille til 40 kg hund. Den holder i tre måneder.

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #8   6. dec 2014 Det må VIRKELIG være nogen der tjener KASSEN på de piller... 300 kr. for EN ENKELT pille!!! smiley

• #9   6. dec 2014 Tja...men til gengæld er den stor smiley Hvis man regner på det så er Bravecto "en måned dyrere" end Bayvantic. Det har ca samme indkøbspris. Men ved Bayvantic er der til fire måneder hvor der ved Bravecto kun er til tre. Så må man jo gøre op med sig selv om man vil betale det ekstra og så være fri for fedtet pels og en hund der ikke må komme i vandet i to døgn.

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #10   6. dec 2014 Jeg kan godt se din point. dog er bayvantic nu ikke SÅ dyrt dog. Hvis man tager bayvantic for hunde mellem 4-10 kg. så koster den 238,- for 4 behandlinger og dermed 59,50 per måned.
    Bravecto koster 300 kr. for 3 måneder og dermed næsten dobbelt så dyr 100,- per måned.
    Men okey, hvis det er en stor pille så er det jo alle penge værd smiley
    Min point var blot at det er nogen der tjener FOR meget på de piller... ja på loppemidler generelt...

• #11   6. dec 2014 Bruger Kun advantage for så deler jeg mellem kat og hund smiley
    men så snart de får lavet bravecto til kat så tror jeg at det bliver den vi ryger helt over på smiley

• #12   6. dec 2014 Ja men Bravecto til små hunde koster jo heller ikke så meget som til store hunde.
    Ilder-mor min dyrlæge sagde til mig at man sagtens kan bruge Bravecto til katte også. Årsagen til at der ikke er lavet noget til katte endnu er at man ikke har fundet noget kattene vil æde. Men hvis man bare er "hård" og propper pillen i halsen på dem så er der ikke noget problem. Pillen skal jo så naturligvis passe til kattens vægt. Så enten skal man købe en lille pille til hver kat eller en stor pille som man så deler mellem evt. flere katte.

• #13   6. dec 2014 super fubert smiley det må jeg se på smiley

Kommentér på:
Advantage og bravecto

Annonce