{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Hunde i Aalborg - hvor løber de? {{forumTopicSubject}}

Jeg er for 6 måneder siden flyttet til Aalborg. Dejligt men jeg synes det er noget vanskeligere at finde egnede steder til min energibombe Salik. Han er van til at løbe fri omkring 30-60 minutter hver dag. Og det gør han stadig men jeg synes at mulighederne for forskellige interessante steder han kan ræse igennem er begrænset. Jeg cykler med ham 3 gange om ugen hvor han løber omkring 10 km.
Så til jer med hunde i Aalborg - kender I nogle gode steder hvor hundene kan løbe fri? Det skal IKKE være hundeskove osv. Salik har intet ud af kontakt med fremmede hunde og det viser han tydeligt. Det det skal desuden være et sted med reel plads (han er en løbehurtigt hund og har ikke noget reelt ud af at have 25meter til rådighed)
Så har I nogle gode ideer? Desuden kunne jeg rigtig godt bruge nogle gode ideer til cykelsteder med ham? Vi plejer at cykle til Klarup men jeg kunne godt bruge nogle andre gode steder. Vi bor i Aalborg øst og turen må gerne være omkring 10 km derfra. Lange turer langt meget befærdede veje er ikke et hit, så gerne lidt natur og en sti eller noget lignende. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde i Aalborg - hvor løber de?
Kommentér på:
Hunde i Aalborg - hvor løber de?

Annonce