590 visninger
|
Oprettet:
Hundepension - Studieprojekt - Kort spørgsskema {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Vi er et par studerende, som er i gang med at lave en projektopgave/undersøgelse om hundepensioner.
Det vil være super fedt, hvis du vil bruge 1-2 minutter af din tid, til at udfylde dette spørgeskema (hvis du har hund) På forhånd tusind tak.
https://www.quicksurveys.com/s/t9X6TqM
(PS. Hvis du aldrig benytter hundepension, så kan du blot springe de spørgsmål over , som ikke henvender sig til dig)
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.137
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Jeg tvivler på at I finder mange seriøse hundeejere, der ville aflevere deres hunde et sted de ikke personligt har gennemgået fra top til bund, og hvor hunden kender menneskerne der skal passe den.
Jeg ville i hvert tilfælde aldrig vælge nemhed (book online), over hundens velbefindende og sikkerhed.
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 18
Enig med Sanne! Hundegalleri er i hvertfald ikke det rigtige sted at basere hele jeres undersøgelse hvis i gerne vil have et bredere spektrum af hundeejer typer
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 532
Jeg er dog også enig med Sanne, ville aldrig aflevere min hund til nogle jeg ikke kendte i forvejen...og som min hund heller ikke kender.
Min hund er få gange blevet passet af mine svigerforældre, og når hun møder dem, er der stor gensynsglæde.
Jeg ville aldrig vælge nemhed/spare penge overfor min hund velbefindende.
Hundepension - Studieprojekt - Kort spørgsskema