forkølelse? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Min chi-blanding, My, har aldrig døjet med reverse sneezing, men har dog haft enkelte micro episoder ( to-tre vejrtrækninger ). Men nu har hun i nogle dage efterhånden haft flere af disse. For et par dage siden havde hun en aften, hvor hun hostede en del, men det ordnede vi med en gang lun leverpostejs-vand. Hendes næse løber lidt.
Hun er frisk og frejdig, og der er intet at mærke på hendes appetit eller vandindtag.
Er det bare en almindelig forkølelse, eller er der mon noget under optræk?
Normalt tager jeg ikke til dyrlægen, hvis ikke jeg synes at energien eller vandindtaget fejler noget, men jeg kan alligevel ikke lade være med at være lidt bekymret.
Håber der er nogen derude der har oplevet noget lignende, og vil dele deres erfaring.
Mvh. Anne Sofie
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.575
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 288
Skal der behandles for kennelhoste? Jeg troede faktisk at det var en del af det de bliver vaccineret imod?
Hosten varede kun en enkelt aften, og det er nogle dage siden, så jeg håber ikke at der er hjerte-lungeorm. Men jeg vil helt sikkert være opmærksom på om det vender tilbage!
apr 2010
apr 2010
Jeg forholder mig lidt mere roligt så
Tak for hjælpen!
apr 2010
Men jeg holder stadig et vågent øje, og holder hende fra andre hunde for en sikkerheds skyld.
forkølelse?