{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få hunden til at bære noget.
  • #1   6. nov 2014 "og den slags"? smiley

Tror du skal vælge et specifik trick og så søge hjælp til det smiley

• #2   6. nov 2014 Hov min fejl! Jeg havde læst overskriften som "Lære noget" og ikke "Bære noget" smiley

• #3   6. nov 2014 Kan hunden apportering?

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #4   6. nov 2014 Haha smiley
    Han kan apportering en smule - hente noget og for det meste aflevere det. Men han vil helst bare løbe rundt og tygge i tingene. Han bærer generalt ikke rigtig rundt på tingene, de skal helst ruskes i. Eller også smider han det et eller andet sted og gider ikke aflevere det eller lege med det før jeg kaster det igen.

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 218
    #5   6. nov 2014 Hehe M, jeg har det lige omvendt. Jeg er misundelig på alle dem hvis hunde ikke samler alt op smiley
    Har flere gange pillet lighter, batterier og andet skidt ud af munden på Stella smiley hun samler alt op og bær med stolthed rundt på det smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#6   6. nov 2014 Jeg kan også godt se det smarte i at hunden ikke samler alt ting op men synes det ser så sødt ud når hunden lige bærer rundt på en pind, et blad eller et eller andet smiley
    Min hund bærer aldrig NOGET, tager aldrig noget han ikke må, han er slet ikke interesseret i at bære rundt på hverken pinde, eller andet mærkeligt gøgl han finder. Han spiser heller aldrig mærkelige ting når man ikke kigger, det har han aldrig rigtig gjort.
    Men når jeg ser en hund der kommer tøffende med en pind den har fundet og som den bare VIL have med hjem så tænker jeg altid "Nååårh" men min hund kigger bare dumt på mig hvis jeg prøver at give ham en pind eller noget han skal bære smiley

• #7   6. nov 2014 Hvilken race har du?

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#9   6. nov 2014 Jo han er en OEB - 18 måneder gammel.

Han får ros af vores træner, for af en Bulldog at være, er han faktisk ret lærenem og fatter egentlig tingene meget hurtigt. Dog ikke sååå hurtigt som nogle andre racer. Men han har et godt sind.
    Han er pleasende men ikke en hund der ELSKER træning og vi skal træne i meget korte sessioner da han hurtigt mister interessen. Men han gør sit bedste for han vil gerne gøre detder bliver krævet af ham selvom han er god til at miste fokus, når det ikke handler om vild leg.
    Jeg er ret sikker på han kan blive god til apportering, jeg har kun trænet det meget meget lidt med ham men han fatter godt "kom her med pinden" og "slip".

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#10   6. nov 2014 Min kæreste siger at vores hunds far var sådan en hund der altid bar pinde og blade med hjem, men det er i hvert fald ikke noget ham her har arvet smiley

• #12   6. nov 2014 Det kan godt blive lidt op af bakke, hvis I har valgt en race, hvor apportering ikke lige falder for.
    I kan starte med at lære at klikkertræne ham med noget han synes er sjovt og ligger lidt mere for, og så udvide klikkertræningen, så kan det være, at I måske får held med det.

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#13   6. nov 2014 Men giver jeg ham en pose eller andet i munden smider han det med det samme smiley Hvordan får jeg ham til IKKE at gøre det? smiley

• #15   6. nov 2014 De fleste hunde har mere tendens til at holde på det de har i munden hvis de skal løbe videre. Gør som frikadelledengsen skriver, bevæg dig samtidig smiley

Men ja det er et lettere hårdt job med en OEB smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#16   6. nov 2014 Det lyder som en meget fin tilgang, Frikadelledengsen, det prøver jeg. Måske er det bare slet ikke noget for ham, men det skader vel aldrig at prøve! smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#19   6. nov 2014 Han han hverken kan eller gider så skal han jo ikke tvinges, så lærer vi bare noget andet smiley Vi prøver i hvert fald lige at starte med at få styr på apportering først smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

#23   6. nov 2014 Tookie vil helst have at det er stort og tungt. Jo tungere jo bedre. Han gider for eksempel slet ikke de der normalt størrelse pinde, men hvis vi finder en lille træ stamme eller meget tyk gren så vil han gerne bære den faktisk smiley
    Så måske jeg kam prøve at træne det lidt med ham når vi er i skoven. Han bliver så begejstret over at slæbe de store grene rundt.

Kommentér på:
Få hunden til at bære noget.

Annonce