{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

I morgen er det Farvel ... {{forumTopicSubject}}

I morgen skal jeg sige Farvel til min sjæleven igennem 12 år der døjer gevaldigt med sine øjne (6 operationer i år + efterfølgende behandlinger m.m. har ikke hjulpet).

Det er hårdt og jeg er helt ødelagt indeni. smiley

Hvordan har I taget afsked med jeres hunde når tid har været?
Hvordan har I haft det i tiden der følger?
Hvordan har folk reageret overfor jer når I har været kede af det?

Jeg ved nogenlunde hvordan dagen i morgen skal forløbe, men det er jo slet ikke sikkert det bliver som jeg tænker..




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I morgen er det Farvel ...
  • #2   6. nov 2014 Det er tid til et sidste farvel
    nu mærker man sorgen selv
    det plejer kun at ramme andre
    Alligevel fortsætter hverdagens vaner
    hvordan er der ingen der aner

    Efter en uge eller to går man atter i stå
    det er nu man rigtig kan forstå
    at intet bliver det samme
    Igen overvældes man af en sorg så stor
    At det er svært at finde ord

    En dag når sorgen først letter
    husker man at livet fortsætter
    og at dem der bor i ens hjerte
    vil man aldrig helt ku’ miste
    for minderne er der til det sidste

    smiley


  • #3   6. nov 2014 Det var ikke så tungt, da Tyson skulle afsted, han var gammel og syg, og det var bare hans tid.. Han var familiens hund, så alle var ret kede, men også enige om at det var det helt rigtige.
    Det der var sværest ved hans farvel, var at min farmor så var helt alene (Min farfar døde for 2 år siden) Og det var en del sværere at håndtere end, at Tyson var blevet gammel..

    Da jeg sendte min elskede hest afsted, var det noget sværere, både fordi det skete så pludseligt, men også fordi der var så meget historie..
    Brugte meget tid på at fortælle mig selv at det var okay, og bedst sådan, men det gør stadig ondt at sige farvel til en bedste ven.. Og det bedste plaster til sorg er tid og støtte. : /


    Vil sige som Kommoden - Det lyder som den rigtige beslutning, og du kan trøste dig selv med, at du har været en fantastisk ejer, der er gået hele vejen for din bedste ven, inden i måtte tage beslutningen.

    Jeg ønsker jer også et fredfyldt og stille farvel i morgen, mange kram herfra!


  • #4   6. nov 2014 Ja det er altid hårdt at skulle sige farvel Men det har hjulpet mig meget ,når det er for hundens bedste ,at give den fred Jeg har altid kunnet trøste mig ved ,at nu liden den ikke mere ,og nu har den det godt Det er ved at tænke på det ,at jeg er kommet nemmere over det
    Stor kram herfra


  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #5   6. nov 2014 så trist at høre ..men du har taget den eneste rigtige beslutning ... vores vuffer skal ha et godt og værdigt liv , og når tiden er der , må vi også være istand til at tage den værste beslutning af dem alle ....Jeg måtte tage den beslutning for knap 1 år , min vuffe blev 14 år ..jeg valgte at få Dyrlægen herhjem , synes ikke vuffe skulle derop mere , vuffe lå på sin dyne , og det gik stille og roligt (de 1000 kr jeg gav for det var alle pengene værd ) ..han blev begravet i haven og der har siden stået et lys og brændt konstant ..Savnet er der stadig og vil altid være der , men livet går videre ..syns min omgivelser har været meget forstående , at jeg har været så ked af at miste min dejlige vuffe ...sender dig mange kærlige tanker , og ved hvor svært det bliver for dig

  • #7   12. nov 2014 Jeg fik slet ikke skrevet TAK for jeres hilsner.
    Den gamle hund kom godt herfra og jeg har det nogenlunde alt taget i betragtning.


  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #8   12. nov 2014 Thor ..dejligt at du skrev , for har sendt jer mange tanker ...

  • #9   12. nov 2014 Det var en rigtig hård weekend, men det går lige så stille fremad.
    Det værste i øjeblikket er, når jeg går med Thor, at vi møder nogle af den gamles hundevenner og ejerne spørger om han er aflivet.
    Så skal jeg lige forholde mig til det én gang til... Det er hårdt.
    - Og man skulle ellers mene at det er tydeligt at jeg kun har én hund med (og ja jeg kunne da godt vælge at lade den gamle blive hjemme når jeg gik med Thor, men altså...)..

    I aften skal jeg til familie-fødselsdag og den gamle var så stor en del af hele familien at han var velkommen alle steder - så det bliver hårdt når de alle vil kommentere på aflivningen.
    Jeg prøver at forberede mig mentalt, men det går ikke så godt ...
    Jeg er et meget følsomt menneske i disse dage, så tårerne er ikke langt væk.


  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #10   12. nov 2014 Fuldt forståeligt ......

Kommentér på:
I morgen er det Farvel ...

Annonce