884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Så er det snart farvel:( Så er det snart farvel:(

Årh, for fanden vores lille Mickey er blevet gammel at se på..

Han bliver 14 år her til Januar, og han bliver bare mere og mere sløv og træt at se på.

Synet bliver dårligere, benene bliver hurtigt trætte, øjnene render og hans muskler er bare væk.. Han er faldet helt sammen, og har taget godt på det sidste års tid..
Han er blanding af rottweiler, schæfer og labrador, så han er jo meget gammel - men nøj, hvor bliver det hårdt..

Selvom han er begyndt at ''fortælle'' os, at det er ved at være slut, er han stadig glad, og han virker ikke plaget af det manglende syn, så det er jo også svært at afgøre hvornår nok er nok.. Desværre lever vores hunde ikke for evigt smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det snart farvel:(
  • #1   4. nov 2014 Det gør mig ondt smiley

• #3   4. nov 2014 Min gamle dreng er 15.. Gråstær, kan ikke gå langt, alle muskler væk, men stadig glad, sover dog en del, og har morgenhår som rigtig gamle mennesker, ha ha ha ?? men det er svært at se ens gamle ven er blevet gammel, men jeg tænkere, så længe de er glade, selv kan rejse sig, spise, så det helt i orden at være meget gammel ??

• susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #5   4. nov 2014 åhe det er så trist , når tiden nærmer sig , det er så sandt når man siger , når du køber en vuffe , køber du også en sorg ..jeg mistede min dejlige vuffe sidste år knap 14 år blev han , men jeg ved jeg gav ham et godt hundeliv , og kan skrive side ned og side op , hvad han igennem alle årerne gav mig af glæder .........de bedste ønsker og tanker til dig og din vuffe

• #6   4. nov 2014 Det er så svært, og alligevel ikke.
    Synes det er en gave at få lov at sige stop, inden livet bliver uværdigt.

Men også hårdt, at skulle slukke livet for en ven gennem mange år.

jeg har også en gammel dreng, som jeg ved ikke holder evigt, og nyder hver dag jeg har ham, han får lidt ekstra privilegier i hverdagen og jeg er obs på hans almen velbefindende, han får massage, bliver holdt slank, får sin motion for at opretholde muskulaturen bedst muligt, god mad osv. mere kan jeg ikke gøre.

Jeg håber I får en god sidste tid sammen , mange tanker herfra.

• #8   4. nov 2014 Hvor er i søde:)

Anita - jo, hvis han da bare kunne rejse sig ordentligt.. Vægten plager jo også hans led:/

• #9   5. nov 2014 smiley

• #10   5. nov 2014 Ja det er svært Men vi ved godt alle sammen ,at det er det sidste gode ,vi kan gøre for vores hunde ,at give dem fred når tid er inde smiley

• #11   5. nov 2014 Ja det er pokkers hårdt at have en gammel hund, man er konstant bange for den bliver syg og vil gøre alt for den, frygter virkelig også den dag jeg skal sige farvel. Min dejlige Freja er 11 år . Havde en schæfer der næsten blev 15 år.. Græd en hel måned over tabet af hende.. Tror det er fordi de elsker os betingelsesløst.. Sender dig og din Søde hund de kærligste tanker

• #12   6. nov 2014 Mange varme tanker til dig og din gamle dreng.

Kommentér på:
Så er det snart farvel:(

Annonce