16.001 visninger
|
Oprettet:
Hjælp, min hund ryster over det hele! {{forumTopicSubject}}
Jeg sider her med min hund som ryster over det hele! Han vil ikke spise, og når han endelig spiser brækker han sig op til flere gange. Hans mave knurre helt vildt! Han snapper efter luft en gang imellem og hans pupiller er MEGA store! Han bider hård af bagpoterne og de er helt skaldede?! Men jeg er mest nervøs fordi han rystet som han gør, måske er det af smerte? Han drikker heller ikke særlig meget? Hvad skal jeg gøre? Han har det tydeligvis rigtig dårligt!!!
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Hun ser da bare noget så kær ud..
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 29
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 61
Så hun er 80 % sikker på at det bliver en anden lille tæve fra kuldet der hedder Sunshine Havde ellers lige forelsket mig i Rebelle. Det bliver spændende at se hvem det bliver
Hun havde faktisk ikke Sunshine til salg da hun ville beholde hende som agility stjerne og avl, da hun var den eneste "orange" border i kuldet. Men efter min far havde linket videoen jeg lavede med Boefje "Life is better with you" ændrede hun mening. Hun var helt rørt og mente at det var sådan et liv lille Sunshine skulle have.
Men ja, på søndag får jeg at vide om det bliver Sunshine eller Rebelle
I får lige et billede af Sunshine også Hvem kan i bedst lide?
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
okt 2010
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Jeg kan ikke vælge De er jo så kære begge 2
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
MEN. Hvis det er en erfaren opdrætter i køber hvalp hos og hun mener det er Sunshine der passer bedst til jer så ville jeg vælge hende.
Og stort tillykke med hvalpen. Uanset hvilken en af dem det bliver
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 65
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 532
apr 2013
Følger: 1 Svar: 58
En hund kan man ikke undvære.
Sidste gang vi mistede en hund aftalte vi, at vi lige skulle overveje hvorvidt vi overhovedet skulle have en ny, og i så fald skulle det ihvertfald lige vente nogle måneder.
Der gik 20 dage, så holdt Bianca sit indtog.
Jeg har nævnt lidt om det tidligere i tråden, men nu hvor jeg ser, at i er på vej til, at få en ny hund i huset vil jeg lige skrive det igen.
Der er nogle, for os mennesker, helt almindelige fødevarer, som hunde ikke kan tåle, jeg husker ikke præcist hvilke problemer de kan medføre, men jeg vil kraftigt anbefale jer, at sætte jer ind i det.
For små 2 år siden døde min hund, det var også nyrerne der svigtede.
Set i bakspejlet, så kan det være fordi jeg en overgang spiste vindruer sammen med ham, hunde kan ikke tåle vindruer, det kan medføre nyresvigt.
Dengang vidste jeg desværre ikke bedre, men det er noget jeg er meget obs på med min nuværende hund.
Hunde kan heller ikke tåle løg, så jeg kommer ikke løg i frikadellerne, det skal jo være så vovse kan få en frikadellebid.
Bianca var blevet glad for, at lege med kastanjer i efteråret, men heldigvis fandt jeg ud af, at det var dem der var skyld i hendes dårlige mave.
Bianca spiste dem ikke, men hendes tænder gik jo igennem skallen.
En hund kan dø af at spise kastanjer.
Hvis der findes en tråd om hvad hunde ikke kan tåle, så må en af jer meget gerne linke til den.
okt 2010
apr 2013
Hund+kastanje: http://www.netdyredoktor.dk/hund/forgiftning/kastanje.aspx
Chokolade, rosiner, vindruer, nødder, løg, avocado, æblekerner, kirsebærsten, blommekerner, abrikossten, sødestoffet xylitol, tomater+tomatplanter, alkohol, kaffe og the: http://samvirke.dk/billedgallerier/gallerier/ting-aldrig-maa-give.html
Jeg har f.eks. læst om hunde, som godt kunne finde på, at snuppe et nedfaldsæble i haven og spise det, og her skal man så være obs på, at kernerne kan give problemer.
Og da min egen hund begyndte at pjatte rundt med en kastanje så jeg da ikke noget forkert i, at bruge den som bold. Indtil hunden fik dårlig mave og jeg kom i tanker om, at google "hund+kastanje".
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Cecilie og co. Jeg synes I skal vælge den hvalp, som opdrætter mener er den bedste til jeres familie med henblik på, hvad I ønsker og vil lave med den. Uanset hvad, så bliver man da forelsket i en hvalp, og jeg er sikker på, at I vil elske både den ene og den anden, når først den er kommet ind i jeres kærlige og varme hjem
De er smukke, skønne og lækre begge to
Held og lykke, uanset hvem I vælger eller bliver valgt til
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 923
apr 2013
Og nej, det behøver ikke, at være nævnt i forb. med en diagnose.
Jeg har haft hund det meste af mit liv, jeg har været hos en del forskellige dyrlæger, ingen af dem har nogensinde nævnt et ord om, at hunde f.eks. kan dø af vindruer.
Og da min forrige hund døde p.g.a. nyresvigt var der ikke én der nævnte, at det kunne være p.g.a. noget han havde spist.
Det er hermed taget til efterretning. Over and out.
okt 2010
Vi har fået Boefje's urne hjem, og han ligger nu begravet i vores have - hvor han høre til
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 108
Tænkte om du kunne oprette en helt ny tråd da denne her bare er blevet såååååååååå lang pga alle de mange gode indlæg du har fået under dette forløb med Boefje:-)
Vi er mange som ser frem til nye billeder af din nye hvalp!
okt 2010
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
okt 2010
sep 2014
Følger: 9 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 3
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1424 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.582
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919