Capstar m. Frontline? Capstar m. Frontline?
Ja, jeg valgte jo så at give mine hunde frontline da jeg havde fundet 1 enkelt loppe. Det virker så overhovedet ikke, har kun fundet 2 lopper herefter, men de har afføring på sig og min ene tæve klør sig konstant. Jeg er lidt frustreret da jeg jo ikke må give dem andet før d. 30 okt. Jeg gør jævnligt grundigt rent, kæmmer hundene og sprøjter dem med noget svensk økologisk loppemiddel (noget eddike halløj) som heller ikk virker.
Derfor ville jeg hører om man kan give Capstar imens de er på frontline? Altså simpelthen give dem 1 hveranden dag, indtil jeg må give dem en anden pipette. Kan man det?
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 623
Den mest effektive kur er dog capstar på dag 1, 3 og 5 og kombinere det med advantage pipette i nakken på dag 1
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
Camilla - Det kunne da ogs være en mulighed, men må de få den nu? Skal der ikke også ventes til det er en mdr siden jeg gav frontline.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
Capstar er fantastisk godt at give, hvis hunden har lopper her og nu, men har ikke nogen langsigtet virkning, så derfor er det godt at bruge Capstar sammen med en anden form for behandling, som for eksempel Advantage, Prac-Tic eller lignende.
Held og lykke med det
Venlig hilsen
Peter
maj 2008
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
Jeg tror absolut at du vil opleve en langt bedre effekt, nu hvor du skifter Frontline ud med Advantage og så også giver behandlingen en god start med Capstar
maj 2008
Capstar m. Frontline?