548 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Capstar m. Frontline? Capstar m. Frontline?

Ja, jeg valgte jo så at give mine hunde frontline da jeg havde fundet 1 enkelt loppe. Det virker så overhovedet ikke, har kun fundet 2 lopper herefter, men de har afføring på sig og min ene tæve klør sig konstant. Jeg er lidt frustreret da jeg jo ikke må give dem andet før d. 30 okt. Jeg gør jævnligt grundigt rent, kæmmer hundene og sprøjter dem med noget svensk økologisk loppemiddel (noget eddike halløj) som heller ikk virker.
Derfor ville jeg hører om man kan give Capstar imens de er på frontline? Altså simpelthen give dem 1 hveranden dag, indtil jeg må give dem en anden pipette. Kan man det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Capstar m. Frontline?
  • #1   19. okt 2014 det kan du sagtens, det er ikke noget problem.

Den mest effektive kur er dog capstar på dag 1, 3 og 5 og kombinere det med advantage pipette i nakken på dag 1

• #3   19. okt 2014 Gitte - Super, det tror jeg vi vil gøre så. Kan de købes på apoteket? Jeg havde også tænkt mig at købe advantage, men de må jo ikk få det før d 30 smiley

Camilla - Det kunne da ogs være en mulighed, men må de få den nu? Skal der ikke også ventes til det er en mdr siden jeg gav frontline.

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #5   20. okt 2014 Teletubbies: Du kan godt genbehandle efter 14 dage, men brug noget andet end Frontline, da det mildt sagt ikke er særlig effektivt.
    Capstar er fantastisk godt at give, hvis hunden har lopper her og nu, men har ikke nogen langsigtet virkning, så derfor er det godt at bruge Capstar sammen med en anden form for behandling, som for eksempel Advantage, Prac-Tic eller lignende.

Held og lykke med det smiley

Venlig hilsen
    Peter

• #6   20. okt 2014 Animaks - Troede at man skulle vente 1 mdr før man anvendte et nyt produkt? Men tusind tak, så vil jeg da købe advantage, behandle med det sammen med 1 capstar pille til hver, så de er dækket ind til advantage pipetten begynder at virke smiley

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #7   21. okt 2014 Jo du kan godt genbehandle, efter 14 dage. Det er slet ikke noget problem smiley
    Jeg tror absolut at du vil opleve en langt bedre effekt, nu hvor du skifter Frontline ud med Advantage og så også giver behandlingen en god start med Capstar smiley

• #8   21. okt 2014 Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Capstar m. Frontline?

Annonce