450 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Er du en"
Er du en muskelhund???
Ja nu har debatten om de såkaldte muskelhunde bredt sig i en sådan grad at selv heste er begyndt at undersøge om de bliver truet af potentielle kamphunde ;-) Og bare rolig, krikken er spærret ...
Ja nu har debatten om de såkaldte muskelhunde bredt sig i en sådan grad at selv heste er begyndt at undersøge om de bliver truet af potentielle kamphunde ;-) Og bare rolig, krikken er spærret ...
Skrevet af: TurboVovserne - 10. feb 2013
Hvorfor er du ....
Jeg har tænkt en masse over HG de sidste par dage og tænkt: Hvorfor er du på HG? Jeg har været her siden 2005 og det internetforum jeg har været på i længest tid. Ikke engang så som facebook kunn...
Jeg har tænkt en masse over HG de sidste par dage og tænkt: Hvorfor er du på HG? Jeg har været her siden 2005 og det internetforum jeg har været på i længest tid. Ikke engang så som facebook kunn...
Skrevet af: * Staffordshire Bull Terrier Mom * - 3. mar 2023
Er du en tudemarie??
Ja jeg skal være den først til at indrømme at jeg er super sentimental når jeg ser film og jeg lever mig total ind i historierne og skæbnerne der er i filmene. Så ja jeg er en tudemarie, jeg græder ...
Ja jeg skal være den først til at indrømme at jeg er super sentimental når jeg ser film og jeg lever mig total ind i historierne og skæbnerne der er i filmene. Så ja jeg er en tudemarie, jeg græder ...
Skrevet af: Mia B*Tilhænger af tavledyr;o)* - 11. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle et skab 700 kr.
- Klippet buskas ned 1.500 kr.
- Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
- Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
- Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Er du en af Daisy's søskende? :-)