{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

video med hund genopliver efter hjertemassage {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelt hen nødt til at dele denne video som "vi ELSKER hunde" har lagt op.

Jeg sad og tudede sammen med ejeren da jeg så den, men fandt det alligevel vigtig at se den, for den bekræfter at det kan lade sig gøre at få gang i en hunds hjerte igen via førstehjælp.

Jeg ved ikke hvad der bagefter skete med hunden, om det er rigtigt at den døde senere pga hjertefejl, om den havde mén eller om den levede lykkeligt videre.

http://www.vielskerhunde.dk/hunde-video/at_kunne_foerstehjaelp_er_vigtig/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  video med hund genopliver efter hjertemassage
  • #1   16. sep 2014 Ja så fik jeg også testet mine tårekanaler idag! Puha en "grim" video... Godt hunden vågnede igen, men trist den døde så kort tid efter.. Den må have haft et dårligt hjerte.. Jeg finder det måske lidt underligt at man vælger at filme en død hund mens ejeren er knust.. Hmm...

• #2   16. sep 2014 Ja det kan jeg godt se, nu har de opdateret med info til videoen, det stod der ikke tidligere idag.

Men ja, boxeren havde en hjertefejl.

Tror ikke hende at der filmer nødvendigvis havde kunne hjælpe særlig meget. I hvert fald ikke hvis hun ikke ved hvad hun skulle gøre.

Hun gør noget meget, meget vigtigt til gengæld: nemlig beroliger ejeren så godt hun kan.
    Jeg synes hende der filmer klarer det super flot med både at filme og snakke til ejeren med en meget rolig og autoritær stemme.

Jeg synes også det er dejligt hun vælger at filme, for det er en video som bestemt viser hvad man skal gøre og at det kan lade sig gøre.
    Jeg er i hvert fald blevet klogere. smiley

• #3   16. sep 2014 Jeg undrer mig over rytmen.. Tænker at et hundehjerte ikke slår så langsomt? På mennesker er rytmen jo meget hurtigere, og man gør det noget mere, men det virker jo? Jeg undres bare smiley

• #4   16. sep 2014 KD: Jeg sad med præcis samme tanke. Så en undren jeg deler... og undrede mig netop over det så virkede.
    Jeg havde nok trykket meget hurtigere.
    Ved ikke om det er fordi hunden engang imellem ser ud til at trække vejret og det gør at han ikke giver "den fuld gas"?
    Don't know.

Kommentér på:
video med hund genopliver efter hjertemassage

Annonce