{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Hvilket børste ? {{forumTopicSubject}}

Min søde flatter dreng har her over sommer perioden fået meget brune øre. Også lidt på brystet. Jeg tænkte måske solen, og at han badede så meget, var skyld i farveskiftet. MEN læste at det er dødt hår. En god børste skulle kunne gøre det ! Har en karte og almindelig børste, men det tager intet smiley !
Nogle gode råd til dette, samt hvilken børste der passer til at fjerne døde hår ?

Et lille billede hvor man kan se de brune øre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket børste ?
  • #1   5. sep 2014 Alt pels er dødt. Der er ikke liv i et hår. Og det vil ikke ændre farve af, at det 'dør'. Et farveskifte sker i hårsækken eller ved en udefrakommende faktor- fx sol eller blegemiddel.
    Jeg tror på din egen teori om sol og badning

• #2   5. sep 2014 Men når jeg kigger på de brune plamager så ser håret meget "livløst" og kedeligt ud smiley ift. Det sorte. ?

• #4   5. sep 2014 Håret er jo slidt af hvad end, der har afbleget det. Lidt som at hvis du afbleger dit hår og ødelægger det. Det er jo heller ikke dødt, men vokser videre og det nyeste, som du ikke har afbleget, er nyt og har ikke den samme farve.

• #5   5. sep 2014 Jeg ved ikke, om det er det samme, men ved de sorte dværgschnauzere render man ind i en "rød periode" omkring 1 års alderen, måske det er sådan noget?

Kommentér på:
Hvilket børste ?

Annonce