Bud på HD status {{forumTopicSubject}}
Jeg fik sidste år taget røntgen billeder af min hund , og desværre var de ikke gode
Jeg fik aldrig en status på dem , men kan selvfølgelig godt se de ikke ser flotte ud , måske nogle af jer har et bud , er det D eller langt ude af skala ?
Hunden er idag ikke mærket af hofterne (endnu ) og har siden da fået opbygget godt med muskelmasse og får selvfølgelig alle de nødvendige tilskud , og smertestillende ved hånden hvis det en dag skulle blive skidt .
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 600 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.939
Jeg undres så over hunden overhovedet kan gå , men nu tager en dag at gangen , vi ved jo han ikke bliver gammel gammel .
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
okt 2004
Jeg må sige man godt nok lære det på den hårde måde at købe en hund uden stamtavle ! Jeg gør det aldrig nogensinde igen ! Han er min bedste ven og mit et og alt ! Beskeden ved dyrlægen var forfærdelig og hun havde i telefonen fået besked på at var de dårlige skulle han ikke vågne igen , men hun var meget overbevisende om at han godt kunne få nogle gode år endnu , dog var guld og de andre indsprøjtninger ikke en mulighed for ham , da han ikke kan lide at være ved dyrlægen .
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Jeg har ikke den store forstand på bedømmelse af sådan nogen billeder, men ville osse gætte D eller E... godt ser det i hvert fald ikke ud. Men hunden går jo heldigvis ikke på billederne
okt 2004
Nej heldigvis da , så ville han nok se ud som om han var lam i bagkroppen !
Jeg krydser fingre for at jeg kan holde ham i god form og bevare den gode muskelmasse og at han ikke kommer til skabe mere i hans liv !
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
Bud på HD status