Alene hjemme ;( {{forumTopicSubject}}
Mit hjerte græder virkelig meget over at skulle lad min hund være alene hjemme for første gang imorgen når jeg skal i skole, har ku haft hunden siden torsdag, og vi er allerede uadskillige! Han render mig i røven ligemeget hvor jeg går hen, han ligger sig på mig for at sove, hvis jeg går et sted hen uden han er med, står han og piver, jeg kan ingen gang gå på toilet uden ham?... Har lige været i bad hvor han skulle ligge med min to storesøster i stuen imens, men han sat sig bare foran døren og pev indtil jeg jeg kom igen, som om at de andre slet ik var der?!.. Hva skal jeg gøre. Kan virkelig ik holde ud at se ham sådan.. Han vil virkelig ik væk fra mig, jeg kan ingen gang gå i stalden og hente en cola før han sidder og piver, og jeg er den eneste han vil hører efter, og han er altså kun 13 uger og jeg har kun haft ham 3 dage!?... Hjælp modtages med kyshånd! Hurtigt muligt.. Hva kan jeg gøre når han skal være alene hjemme i morgen tidlig!?..
nov 2013
Følger: 6 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 45
Noget andet du kan gøre er at give ham noget at tygge på, det gjorde jeg første gang min hund skulle være alene så han har noget at lave, og så ros ham MEGET. Når du kommer hjem igen,
Håber det hjalp
aug 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 99
nov 2013
aug 2012
aug 2012
aug 2012
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Det giver jo sig selv at man ikke bare begynder på førstedagen/e hvor hunden er helt ukendt i hjemmet.
I bund og grund har du -lyder det til- lagt et fint fundament til alenehjemme træningen. Sørget for han var tryg..men derfra er der altså lang vej til han kan være alene hjemme i længere tid...3 uger så kunne man måske -alt efter hvor godt man klarer det, og hvor godt hvalpen klarer det...nå op på nogle få timer...
Jeg håber dine forældre har fri så det ikke ender lidt traumatisk på sådan en lille en...han er jo bare baby endnu mentalt
nov 2013
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
nov 2013
Alene hjemme ;(