{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Tak til Lykke N (Brønshøj ) {{forumTopicSubject}}

Der var et indlæg forleden dag om pote gnaskning, hvor Lykke skrev i tråden at det kunne være tegn på at hunden har problemer med analkirtlerne.......

Chanti har i ca 14 dage bidt sig i poterne og forbenene så pelsen var helt væk, jeg kunne bare ikke finde ud af hvad årsagen kunne være. Hans poter var fine der var ikke noget at se, ingen tør hud eller lopper. Jeg havde snakket med dyrlægen og fået nogle piller mod kløe så skulle vi snakkes ved hvis det fortsatte.

Vi har så været hos dyrlægen idag ... jeg sagde så jeg troede det var hans analkirtler der skulle tømmes jeg havde hørt det kunne være derfor han bed i poterne , men dyrlægen sagde det havde ikke noget med hinanden at gøre.... Chanti blev undersøgt på kryds og tværs og alt så fint ud indtil han kom til hans analkirtler de var så fyldte og betændte så han skulle have pencilin i en uge...

Mange siger også at hvis hunden bider i poterne kan det være på grund af stres...... men hvis der er en hund der ikke er stresset er det ihvertfald Chanti.

Tit kører de rumpen hen af gulvet eller man kan lugte de trænger til at blive tømt........men nej ikke hos Chanti han bed i poterne istedet.

Jeg tror ikke på dyrlægen havde tjekket analkirtlerne hvis jeg ikke havde nævnt det, da han ikke selv troede der var en sammenhæng.

Jeg har fået flere gode råd herinde som jeg virkelig har kunnet bruge til noget...... nok derfor jeg bliver ved med at lokke på Hg hver dag .... TAAAK

.... Taaak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak til Lykke N (Brønshøj )
Kommentér på:
Tak til Lykke N (Brønshøj )

Annonce