{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

Er så glad ovre besøg hos doktor dyr :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er bare så glad, og stolt ,så må dele det med jer smiley
Har været hos doktor dyr med Simba i dag , Simba skulle vaccineres ,
have klippet klør,
og tjekkes i hoved og røv ,
om alt var som det skulle være smiley
det årlige sundhedstjek smiley
sidst vi var hos dyrlægen og fik klippet klør , skreg han og strittet i mod ,
og der måtte to til at holde ham , og mig for enden af bordet , med god bider og trøst . Det var forfærdeligt ,
og han var meget udtryk i det hele taget .
Men i dag , var det en helt anden hund og have med smiley han strittet ikke i mod en gang , eller pev smiley ikke en gang .
Han har aldrig fået børstet tænder, har ikke kunne komme til.
Lægen kigget ham i munden uden problemer, han stod hele stille .
Og sag han have de pæneste tænder, fik ros lige frem smiley
så de ben han får , virker smiley troede jeg skulle bestille tid til en tandrens . Men lægen sag , det ville være spild af narkose smiley
Tror jeg vil prøve at børste tænder på ham en gang i mellem smiley

som nogen ved , lavet jeg et indlæg for 3 uger siden , om at simba have kløe ved haleroden ,
og fik råd om her fra HG , at det nok enten var lopper, eller fyldt anal kirtler .

Han mente ikke han havde lopper, men at den ene kugle, var meget lidt fyldt ,
så den blev tømt . og simba stod helt stille smiley
Nu håber jeg bare hans kløe stopper ved hale roden . Ellers må vi lige tjekke for lopper igen smiley
Har i haft en god oplevelse sidst i var hos dr dyr ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så glad ovre besøg hos doktor dyr :)
  • #1   21. aug 2014 Åh hvor lyder det bare dejligt at det gik så godt Jeg har også lige været ved dr.læge med mine, mest fordi Linka gnuppede sig, men de fik også deres årlig tjæk og vaccine Mine fik også at vide, at de havde meget flotte hvide tænder ,Og mine får de der tyggeben, og så en gang imellem, rå ben så ja det hjælper Misja tog det meget pænt, og dr.lægen sagde også Det er en dame, med selvteliden i orden Derimod Linka virkede meget trygget ved det .Da sagde dr.lægen ,at det var fra hun var helt lille ,og noget med rang ordenen i flokken smiley

  • #2   21. aug 2014 Tak Inger smiley kan ikke huske om de fandt ud af hvorfor Misja gnubbet sig ?
    Det med Linka , tror du det vil kunne ændre sig?


  • #3   21. aug 2014 Det er super når et besøg hos dyrlægen ikke er en træls oplevelse smiley

    Tucker plejer at blive rost til skyerne hos dyrlægen, at han er så medgørlig i alt han gør. Han synes det er et dejligt sted at komme - går vi forbi bygningen på en tur, drejer han automatisk ind på parkeringspladsen. Ligesom han vil efter dyrlægen når vi er færdige og siger farvel smiley
    Jeg håber han bliver ved med at være glad for sin dyrlæge smiley


  • #4   21. aug 2014 Det var Linka der gnuppede sig Og jeg fik at vide det var en dårlig vane hun havde fået. Hun er også holdt op .,Jeg var så bange for, at det måske kunne være loppe allergi ,selv om jeg ingen lopper kunne finde ,og mine hunde er også dryppet
    Det med at Linka virker lidt utryg ,tror jeg aldrig går væk ,men det er hun heldigvis ikke herhjemme Det er kun, når der sker noget nyt for hende smiley


  • #5   21. aug 2014 Tucksen ja det en fantastisk følelse , med et godt besøg hos dyr lægen smiley har jeg jo ikke prøvet før . Og hvor super Tucksen har det så godt med sin dr dyr smiley
    Og hvor kært, den drejer den vej mod dyrlægen smiley

    Inger N godt det forhåbentlig er sjældent , der er brug for dyrlægen smiley
    Min søster,s lille chi , har det med at stampe , og gnubbe sig lidt ved benet , hun var hos dr dyr , og han sag også , det måtte være en vane , hun måtte have fået smiley


  • #6   21. aug 2014 Jeg har gjort det at når Linka beg. at gnuppe sig Afleder jeg hende, og ja nu gør hun det meget sjældent Dr.lægen sagde ,at det var det samme, som hvis der var mennesker, der bed negle

  • #8   21. aug 2014 Dogs are a girl's ... Hvor er det godt at høre smiley

  • #9   21. aug 2014 Inger N min søster afleder også smiley så håber det snart bliver bedre smiley

  • #10   22. aug 2014 Dejligt med godt dyrlægebesøg smiley
    Min hund er en golden retriever, og er meget glad for alle, der gider snakke med hende, så der er ingen problemer med at få hende til dyrlæge. Dyrlægen giver ofte godbider bagefter, og det er bare plusser i min hunds bog.

    I påsken havde min hund en øreinfektion og skulle renses af dyrlægen, det var ikke rart og hun peb lidt og prøvede at komme væk. Da det var overstået, og hun blev kælet med af dyrlægen, var alt tilgivet og glemt smiley


Kommentér på:
Er så glad ovre besøg hos doktor dyr :)

Annonce