{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Farvel tråde {{forumTopicSubject}}

Bliver ked af det hver gang jeg læser en sådan tråd. Både om en hund der er kommet over broen, eller en der er på vej. Selvom det ikke er min hund, ved jeg hvordan det føles og hvordan den pågældende ejer har det. Gruer for den dag det er mig der skal skrive sådan en tråd igen. Sådan er det vist på H G, vi sørger alle sammen lidt hver gang. Kram fra mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel tråde
  • #1   20. aug 2014 Ja, jeg kan også blive noget ked af det, når jeg ser tråde herinde og div. hunde(mopse)-grupper på FB om aflivninger og sygdomme, der går i den forkerte retning. Man ved jo hvor ondt det gør, og Det minder jo desværre om, at de dejlige firbenede ikke er her for evigt, men også om at gøre hver dag dejlig sammen med hunden og knuselske den lidt mere (hvis det overhovedet er muligt at elske den mere end i forvejen) smiley

  • #2   20. aug 2014 Kender til din følelse. Får helt ondt indeni hver gang jeg ser en tråd om nogen der skal sige farvel smiley

  • #4   21. aug 2014 Jeg springer dem oftest over - jeg mærker lige med det samme hvordan det føles når man skal til at miste sin bedste ven og når man lige har gjort det...

    Og så bliver jeg altid irriteret over at der give stor ros og respekt til den, der vælger at aflive sin hund. Jeg finder det så afsindig upassende.


  • #6   21. aug 2014 Ja, jeg er klar over at det skrives for at trøste og at det måske virker sådan på den,der træffer beslutningen.





  • #7   21. aug 2014 Ja jeg får også ondt helt ind i hjertet Jeg vil så sige, at det er nemmere for mig, hvis hunden lider og skal herfra og er orpe i alderen Men at se den vidio, der var lagt herind, den anden dag, med en berner som ikke var ret gammel, og skulle aflives fordi den havde en sygdom, med mange smerter og voksede for hurtigt Da sad jeg bare og tudede og kunne næsten ikke skrive Og ja, jeg skulle ikke ha set den, for hvor kan jeg gå og tænke på sådan nåe,t i rigtig lang tid og gå og pive

  • #9   21. aug 2014 Jeg deltager sjældent, i de tråde mere. Efter jeg mistede Alvin, kan det ramle min dag fuldstændig.

    Jeg frygter den dag, jeg mister Baby. Meeen han har lovet at blive 100 år gammel. Så der er længe til endnu smiley


  • #10   21. aug 2014 Jeg følger dem tit og skriver nogle venlige ord, for det betød enormt meget for mig da jeg stod der i sidste uge med min 11 mdr gamle drømme berner dreng, som Inger N også omtaler.

    Det var verdens ledeste beslutning at skulle tage, men jeg kunne intet gøre for ham overhovedet. der var 2 dyrlæger og 2 adfærdsterapeuter med inde over og sige at det var det eneste rigtige jeg kunne gøre for min Max smiley Men den opbakning jeg fik fra rigitg mange mennesker samt opdrætter var/er guld værd for mig.

    Så derfor sender jeg gerne et par varme ord til de stakler, der står og skal aflive deres hund.


  • #11   21. aug 2014 Jeg får en klump i halsen bare af den her tråd :|

Kommentér på:
Farvel tråde

Annonce