{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.767 visninger | Oprettet:

Advarsel, Hundepension Hundehuset ved Grejs ved Vejle {{forumTopicSubject}}

Vi vil gerne advare mod brug af hundepension Hundehuset ved Grejs i Vejle

Vi fik vores 5 år gamle Cockerspaniel (Molly) passet på pensionen den 7-8-2014 til den 9-8-2014, Molly forsvandt fra pensionen og blev 5 dage senere fundet kørt over på motorvejen nær Grejs, og døde umiddelbart efter af sine kvæstelser.

Vi har efterfølgende fundet ud af at der har været flere sager omkring pensionen, og vi anbefaler på det kraftigste at man ikke anvender denne pension.

Med venlig hilsen familien Nielsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel, Hundepension Hundehuset ved Grejs ved Vejle
  • #1   20. aug 2014 Åh, hvor forfærdeligt! Men uheld kan jo ske, selv de bedste steder.
    Synes der har været mange tråde på det sidste, med uheldige hundepensioner. :o( Man skal virkelig undersøge det grundigt, før man sender sin hund ud til fremmede mennesker!

• #2   20. aug 2014 R.I.P
    Føj for en oplevelse! smiley

Så godt efterlysningen på facebook. Sådan noget må bare ikke ske!

Masser af varme tanker her fra smiley

• #3   20. aug 2014 Åh hvor forfærdeligt for jer Og hvor er det godt, at i advare om denne pention Det med at en hund forsvinder, fra en pention må bare aldrig ske RIP hefra smukke hund Og stor kram til jer smiley

• #4   20. aug 2014 åhh hvor forfærdeligt.. sender mange tanker Jeres vej smiley

• #7   20. aug 2014 å nej,når jeg ser det billed af jeres sorte cooker.

er det som at se min egen sorte cooker.Som jeg elskede,og han elskede også mig .

Det gør mig så ondt for jer.

jeg ville slå hundepensions ejere,med en tyk kæp,og sige frygtelige ting til dem.

Men sagen er,at jeg faktisk aldrig går rundt med en kæp.

Men "ederne",har jeg,og dem ville jeg bruge.

En helt anden ting er::

Altså pensionen,er jo ansvarlig for div.hunde på "sommerferie".Ansvaret har de så ikke magtet,det har fået fatale omkosterne for jer.

Kunne man ikke polianmelde,pensionen,for manglende ansvar,,og ligegyldighed,overfor deres" sommergæster".Og så bare lukke hundepensionen ?

Stadig det gør mig ondt,på den måde,jeres dejlige cooker "kom af dage".

mange hilsner,fra en meget glad tidligere sort cooker.

hilsen
    vibeke

p.s.

Har selv haft en meget dårlig oplevelse,da cookeren,skulle passes i 10 dage(med en god hundeven).

Historien er lang,og jeg skal ikke "fryses",her på h.g.
    ,

Kommentér på:
Advarsel, Hundepension Hundehuset ved Grejs ved Vejle

Annonce