730 visninger
|
Oprettet:
Kasteration - forberedelse {{forumTopicSubject}}
I morgen skal den kære Ludvig ind til dyrlægen og havde "snittet" men han i nogle gode råd, så oplevelsen bliver så god som det er muligt
Jeg har været ude og skaffe både et "donut"-halsbånd samt en skærm hvis den ikke virker og ved at han ikke må spise noget i morgen inden
Ellers noget jeg kan gøre?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 75
Det er en blanding af flere ting....
bl.a. fordi jeg gerne vil kunne tage han med mig ud på rideskolen - der er super gode muligheder for tur og leg ,men der er også mange hun hunde derude, der jo kommer i løbetid hvilket besværliggøre det meget. Det vil betyde at han kan få et meget mere aktivt og socialt liv med færer alene timer
Der til kommer det at han bøvler en del med forhudsbetændelse
Yderliggere har han haft navlebrok og det vil jeg ikke risikere at han ved et uheld avler videre
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 75
okt 2006
apr 2013
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
Godt du overvejer at prøve en kemisk kastration først! Dog vil jeg sige, at træning er det aller første man skal prøve. Vi overvejede selv kastration, men kom hurtigt fra det igen efter at have hørt så mange dårlige historier om det.
Jeg bemærker også, at du skriver, at du ønsker han får et socialt liv. Men med en kastration, er der stor chance for, at han netop ikke kan med andre hunde pga usikkerhed/agression/stress. Der tror jeg som sagt mere på god træning!
okt 2006
Kasteration - forberedelse