3.251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Sandra
Sandra
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16

Hund passet i 2 år. Hund passet i 2 år.

Jeg og min kæreste blev spurgt om vi ville passe en lille chihuahua, da aftalen gik ud på at ejeren skulle have lidt tid til en flytning. Vi havde dog ikke regnet med at det ville tage 2 år. Alt den tid som vi har haft med hende er vi bare blevet mere og mere knyttet til hende. Nu er hun vores et og alt,! Ejeren ser hende engang være 3 måned, og hvergang gør det bare så ondt at skulle undvære hende. Da vi skulle forstille os at passe hunden var hun meget uopdragen de første 3,4 måneder sked og tisset hund på gulvet, selvom hun fik regelmæssige gåture, og slugte sin mad så vi faktisk var blevet bange for at hun ikke fik særlig meget mad hvor hun kom fra. Vi begyndte ligeså stille at tage hende til os, og nu er hun en del af vores liv og kunne slet ikke forstille os ikke at skulle have hende hos! Ejeren mener at hun kan komme og gå som hun har lyst til, og kan ikke beslutte hvad hun vil, men vil på ingen måde lade os købe det lille pus. Hun spørger ikke til hvordan hunden har det, men når hun finder en tid engang være 3 måned skal vi bare sige ok til at hun har hende i 2 dage, også går der igen går 3/4 månederen inden hun spørger til hende igen.
Min kæreste og jeg får ingen penge for den pasning som vi har givet vores pus, og har ikke gjort det på noget tidspunkt. Vi går ture med hende, giver hende kærlighed og et trygt hjem. Giver mad osv osv...
Og ejeren styre på showet som det nu passer hende. Jeg mener ikke at det er sundt for en hund at skulle skifte ejeren hele tiden også igen.

Jeg vil rigtig gerne hører hvad i mener, og jeg tager glædet imod hjælp i det her.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund passet i 2 år.
  • #1   20. aug 2014 Jeg ville sgu nok sige til hende at enten så skal hun give til pasningen eller lade jer overtage hunden..

Det er jo direkte at udnytte jer.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#2   20. aug 2014 Vi er bare så bange for at miste hunden hvis vi åbner munden.!!

• #3   20. aug 2014 Jeg forstår ikke hvorfor i ikke har lavet en klar aftale fra starten.
    I bliver jo nød til at få styr på det der, enten er det jeres hund eller også er det hendes, det andet er da noget rod.

• #4   20. aug 2014 En ret god ide at få enighed om vilkårene når man passer andres hunde.

Men det er jo så for sent nu. Jeg ville anse hunden som min med de vilkår du beskriver og særligt taget i betragtning at i tager jer af udgifterne til hunden.

Skulle man holde hårdt mod hårdt og tage den gennem retten, ses der ikke kun på hvem der har købt hunden og hvem den er reg. hos i dansk hunderegister, men osse på hvem der står for udgifterne, hvor den bor osv.
    Det taget i betragtning, ville jeg ikke være så bekymret for at hun bare kan få den retur hvis hun lige synes hun lyster.

Jeg tror jeg ville sige til hende at i betragter hunden som jeres. Hvis hun vil have den igen, kan i jo så præsentere hende for en regning for pasningen -prøv at kigge hvad pensioner tager for pasning og regn så ud hvad det vil koste "ejeren" at få hunden retur -.og det kan i så fremlægge for hende, mon ikke hun så er knapt så interesseret.,

hvis i er ok med at hun stadig ser hunden, så sæt nogen retningslinier op. F.eks. ville jeg ikke sige ja til at hun bare kan tage den nogen dage, men istedet lade hende komme og besøge den hos jer. Når det passer JER...

Langtidspasning giver self ikke automatisk en ret til at beholde hunden -men siden i har den som jeres egen, afholder alle udgifter på den osv, ja så må den vel være at betragte som jeres.
    -men i er nødt til at snakke med ejeren, så i kan få den ejerskiftet i DHR, hvis ikke det allerede er gjort

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#5   20. aug 2014 Det havde vi også gjort, troede vi men månederne gik. Og vi blev mere og mere knyttet til hunden. Så her til sidst har vi bare været så bange for at hun ville hente og smide hende ud til hendes mor eller en ny veninde. Også skal hunden altså starte forfra. Så fra vores sidder der virkelig nogle følelser i klemme

• #6   20. aug 2014 Der findes i øvrigt en del advokat-brevkasser online. En mulighed var jo at skrive til sådan en og høre hvad de siger. Det koster i hvert fald ikke noget

• #7   20. aug 2014 Ligemeget hvad, så kan hun ikke bare komme og tage noget som helst. Det er ulovlig indtrængen. Så i kan i bund og grund bare beholde hende og så må hun trække jer gennem et privat søgsmål/fogedretten og som Michelle er inde på står i rimeligt stærkt.

Men jeg må nu nok indrømme jeg synes det fineste ville have været for længst at have sagt stop. Hun har jo også lagt en del tillid i jeres retning (og udnyttelse men alligevel) Jeg ville i hvert fald selv have ret svært ved at bryde en aftale jeg selv havde indgået.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#8   20. aug 2014 Hej Michelle.
    Vi har spurgt om vi måtte købe hunden men det var hun ikke intresseret i. Jeg syntes virkelig at det er en nem måde at have hund på, at kunne komme og gå som hun har lyst til, også gratis pasning. Jeg vil helt klart overveje at tage snakken med hende, selvom jeg næsten ved hvad hun vil sige ); Men jeg kan også mærke at vi er ved at være kørt så træt i alt det pis med hende, at jeg snart ikke kan holde det ud længere!! Hvad nu hvis vi nægter at udlevere hunden, kan hun så ikke præncipet ringe til politiet, for det er jo hende som står på de papirer?

• #9   20. aug 2014 Når jeg passer hund, plejer jeg at lave en skriftlig kontrakt omkring pasningen, hvor vi så sammen bliver enige om hvordan og hvorledes, dette både for min skyld og for deres.
    Det ved jeg selvfølgelig heller ikke om i har gjort, men jeg ville personligt for længst have sagt stop, og hvis aftalen var at i skulle passe den imens hun lige fik flyttet, har der vel været en nogenlunde tidsinterval på det eller?
    Hvis der var det, så ville jeg da have snakket med hende omkring hvordan og hvorledes, hvis dette skulle forlænges.
    Har i nogen aftale om, om i skal afholde alle udgifter, eller om hun skal betale noget for pasningen? Det er jo normalt, selvom det bare er privat (hjælp) at ejer betaler foder og evt dyrlæge, og specielt da i et så stort tidsrum.

Jeg forstår så heller ikke helt hvad ejer får ud af det, hvis det var min, ville jeg da have den hjem til mig selv ligeså snart jeg fik muligheden for det.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#10   20. aug 2014 Jeg kan kun give Jer ret, vi skulle have sagt stop for lang tid siden!! Og det er bare kørt alt for langt nu );

• #11   20. aug 2014 Der er jo desværre ikke så meget at gøre ved det nu, men i bliver virkelig nød til at få styr på det, jeg ved godt du risikere at miste hunden, men det andet er jo heller ikke holdbart, og det må bestemt ikke være rart at gå med den uvished.

Hvis jeg var dig, ville jeg sige at enten lader hun jer beholde hunden (hvis i vil betale for den, så er det jo selvfølgelig op til jer) eller også måtte hun hente hunden, og betale for pasningen. I kan sagtens tage en pris på 100 kr. pr dag, det er endda ret lavt sat, og det tæller jo så for hver eneste dag i den tid i har haft hunden.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#12   20. aug 2014 Den med pasning har vi snakket om, og vi har også bestemt at hun ikke får hunden før vi ser nogle penge. Og det har været planen et godt stykke tid! Tanken om at hun skal mistrives endnu engang kan jeg bare ikke holde ud, hun har det bare så godt når hun er her, vi har fået rigtig meget ros af folk som kendte hunden før vi skulle (passe) hende.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#13   20. aug 2014 Vi er villige til at smide 5000kr for hende, og takkede hun nej for

• #14   20. aug 2014 Sikke en situation smiley Kan godt forstå at du er bange for at miste hunden. Men som Michelle siger, så kan i jo sige at i ikke vil udlevere hunden før der er betalt for pasning. Jeg googlede bare hundepension og tog den første. 220 kr i døgnet * 730 dage = 160.600 kr. Om man kan gøre sådan ved jeg ikke. Det må i spørger en advokat om. Håber at det lykkes for jer.

• #15   20. aug 2014 Sandra -hun har selv overdraget hunden til jer, og derfor kan politiet ikke gøre noget. Vil hun have hunden igen, og vil i ikke udlevere, jamen så er det altså et civilt søgsmål og har intet med politiet at gøre.

Og det skal i jo så være indstillet på -det KAN hun gøre, selvom det måske ikke er voldsomt sandsynligt, når hun er så ligeglad med hunden. Det koster trods alt både tid og penge hvis man vil gå den vej.

Jeg er helt enig med Obsternasig i at i burde have sagt fra for længe længe siden. Og generelt er jeg egentligt ikke fortaler af at man bare beholder en hund man SELV har indvilliget i at passe.
    Men omstændighederne taget i betragtning, kan jeg nu godt forstå hvis i gør det.

Jeg siger ikke i skal spørge om i må købe den. I skal jo ganske enkelt sige til hende at hun har to valgmuligheder: enten er hunden jeres (og så skal i have den ejerskiftet ASAP), eller osse må hun betale regningen for pasning af hunden. Lægger man det sådan ud, så løber man self den risiko at hun vælger løsning nr. to. Men regn selv sammen på hvad det vil koste hende hvis vi siger bare 20 kr om dagen (og det er dælme landets billigste hundepension så, du kan sagten sætte det op til 50 og stadig er det under halvdelen af prisen i en hundepension) + dyrlæge + ansvarsforsikring og hvad man nu ellers poster i sådan en hund... og det i to år.
    Det løber altså op... tror du hun er villig til at betale dette? Jeg tvivler. Og hvis ikke, jamen så er det vel rimeligt nok at hunden så er jeres... man kan ikke sådan have hund på andres regning...

• #16   20. aug 2014 Enig med Michelle.

Jeg giver 225 kr. per døgn for at få min hund passet. Gang det så med 365 x 2 og kost og udstyr, medicin etc.

Giv hende regningen. Hun skal godt nok have mange penge hvis hun kan betale den.

• #17   20. aug 2014 og imellemtiden skal hun så IKKE have lov lige at hente hunden et par dage -så kan hun jo hurtigt beholde/finde alternativ pasning. Hunden forlader ikke hjemmet uden jer, før regningen er betalt eller hunden er jeres... Vil hun besøge, så må hun gøre det hos jer

• #18   20. aug 2014 Ja jeg vil nok også forslå, at der bliver lavet en regning til ejeren af hunden Men jeg kan fornemme, at det egentlig ikke er penge det drejer sig om. I er bare så bange for at skulle af med den lille hund Som jeg godt kan forstå Den måde hun har behandlet jer på, er dybt godnat, det er virkelig udnyttelse af menneskers godhed Men hvad i egnetlig skal gøre, for at hunden bliver jeres ,aner jeg ikke, når ejer ikke vil sælge Andet en ta en god snak med hende, om hun da ikke kan se det fra jeres side af Og fra hunden side Med alt det flytten rundt
    Håber i finder ud af at beholde den lille hund

• #20   20. aug 2014 Behold da hunden. Det havde jeg gjort.

• #22   20. aug 2014 Jeg ved at ved hesteopstaldning, så kan man beholde hesten til regningen er betalt. Så mon det ikke også er sådan med hunde. Men kontakt en advokat så i har jeres på det rene.

• #23   20. aug 2014 har 'ejeren' betalt for dyrlæge og forsikring eller har I nogen kvitteringer for det, med jeres navn på??

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#25   20. aug 2014 Vi har betalt for dyrlæge, men forsikring ville ikke lade os overtage dengang. Jeg aner slet ikke om hun betaler til forsikring endnu.
    Jeg læste at jeg kunne kontakte advokat brevkasse, men jeg har haft svært ved at finde noget relevant

• #26   20. aug 2014 http://www.gratisadvokathjaelp.dk/advokatvagten/

• #28   20. aug 2014 Isabella -der var jo heller ikke aftalt at hunden skulle være der i flere år... så jeg ville nu gøre forsøget, og så i øvrigt sætte dagsprisen på rimeligt niveau (det løber jo op alligevel), så det bliver en realistisk regning for de faktiske udgifter på at have hunden.

Sandra -forsikring SKAL i have på plads. Hunden skal være forsikret i jeres navn. Om det er hende eller jer der betaler, er lovgivningsmæssigt ligegyldigt, men hunden er ikke dækket af en forsikring der står i hendes navn, når den bor hos jer.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#29   20. aug 2014 Jeg spurgt ejeren dengang hvad vi gjorde omkring forsikring hvis der skulle ske hunden noget, men det skulle vi ikke tænke på. Men vi er da helt klart kommet på andre tanker!! Og vi vil i morgen kontakt forskellige forsikrings selskaber. 1000 tal for alle jeres svar, dem sætter jeg virkelig pris på. Det her har virkelig givet mig mere mod, og fået mig til indse at vi er blevet udnyttet.

• #30   20. aug 2014 Jeg ville sende pigen et anbefalet brev hvor der står ejer har 5 dage fra DD til at afhente sin hund, da i har afholdt alle udgifter og passet hunden i to år bedes ejer medbringe (eks. 7200,-) som betaling for pasningen, det beløb må være at betragte som nærmest symbolsk betaling da det er 300 pr. måned i 2 år, et beløb hunde pensioner næsten tager pr. dag.
    Betales der ikke for pasningen af hunden i de to år, og afhentes den ikke inden for de 5 dage, betragter i jer som nye retmæssig ejere og betalingen for hunde pasning ophæves da i herefter overtager hunden fast og det skyldte beløb er så at betragte som betaling for hunden, hverken tidligere eller nuværende ejer skylder hinanden nogen penge, når tidligere ejer har underskrevet og returneret det medsendte om registrerings bevis på hunden.
    Jeg ville slutte brevet med at skrive i er blevet rigtig glade for hendes hund i de 2 år og i håber hun vælger at overdrage hunden til jer i lover hende at sikre den et godt liv fremover, men netop fordi i er blevet så knyttede til hunden er det nød til at få en ende/afgørelse - så i kan komme videre i livet ved at købe en hund der også er jeres på papiret, selv om i naturligvis helt vil eje .... - den i har nu.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#31   21. aug 2014 Opdatering af hund passet i 2 år:

Hunden har lige været på besøg fra Mandag aften og til i går aftes. Nu vil ejeren også have hende igen fra Næste mandag og til Onsdag. Hunden er snot forvirret, og ved ikke hvilket pote hun skal stå på smiley
    Jeg har så spurgt om hun ikke bare kunne komme og besøge hende hos os fra Mandag og til onsdag. Jeg skrev at hunden bliver forvirret af at skulle flyttes hele tiden, og det er synd for hunden. Hun skrev: at så kunne hun bare få hende hjem igen!!!
    Jeg kan bare ikke som dyr elsker blive ved med at se hvordan det påvirker hunden, at hun endnu engang skal flyttes.

• #32   21. aug 2014 Hvis hun bare kan tage hende med hjem igen, hvorfor er det så lige i passer hende? Og hvis i virkelig vil den hund mere end veninden, så forbyd hende at komme overhovedet. Og gør som alle andre har foreslået smiley

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#34   21. aug 2014 Det har vi også tænkt os, vi venter på at retshjælpen åbner.... Så må vi se derfra. Vi vil også lave en regning for pasning, men vi vil lige hører hvad de siger inden. Det bedste ville være hvis en advokat ville se på det. Så det bliver så professionelt som muligt!

• #35   21. aug 2014 hold kæft hun udnytter jer.

Må jeg anbefale jer at i får jeres lokale advokathjælp (gratis) til at hjælpe jer med at skrive et brev til hende hvor i oplyser om jeres rettigheder til hunden.

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#36   21. aug 2014 Mener du ikke retshjælp? Eller er det 2 forskellige ting?

• #37   21. aug 2014 det er det samme.

• #38   21. aug 2014 Hvad fandt du ud af? Forbyd hende at vise sig på jeres adresse.

• #39   21. aug 2014 Jeg håber i finder en løsning.

Jeg vil bare lige nævne hvor dybt ulovligt det er at i ikke står ifb. med forsikring af hunden. Hvis i ikke har ansvar så ville jeg skisme skynde mig at få det ordnet.

• #40   21. aug 2014 Det er fint nok at vente med at forfatte et brev til i har snakket med advokat -.men indtil da, ville jeg forbyde hende at tage hunden med sig. Vil hun besøge den kan hun gøre det hos jer. Og truer hun så med at tage den hjem permanent, jamen så siger i bare til hende at hunden ikke bliver udleveret. Hun skal ikke have lov at fjerne hunden fra matriklen før i ved med sikkerhed hvordan i står

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#41   21. aug 2014 Det har jeg fundet ud af, men jeg ved bare ikke hvad der er op og ned i alt det her. Vi har prøvet at kontakte retshjælpen men det var teknisk fejl, efter en del opkald til dem tog vi derud, men der var ingen mulighed for at komme ind i bygningen.
    Hun er utrolig strid, jeg har sagt at hvis vi skal aflevere hunden skal vi have nogle penge, og der fik jer at vide at jeg måtte være helt væk....

• #42   21. aug 2014 Sandra -men der er jo ingen der tvinger jer til at lukke hende ind smiley

Jeg kan godt forstå det er ganske ubehageligt at have sådan en sur kælling stående. Og jeg kan da sådan set osse godt forstå hun bliver sur over pludseligt at få at vide at hun skal betale for den pasning i har ydet i 2 år... nu gik det jo lige så fint det der med at have hund på andres regning og kun tage sig af den når lysten lige melder sig smiley

Men i kan jo sige til hende at i har afholdt alle udgifter for hunden i 2 år. Hvis hun vil have hunde igen, må hun betale disse udgifter (det er vigtigt at hun får at vide hvad det er hun skal betale for -bare at sige i vil have penge dur ikke. Hun skal jo ikke købe hunden af jer, hun skal kompensere jer for de udgifter i har haft på hunden)
    Vil hun ikke betale udgifterne, jamen så får hun ikke hunden... og så må hun jo skabe sig, det står hende frit for. I kan jo bare lade være at lukke hende ind smiley

• #45   25. aug 2014 Nina -.det hjælper ikke en dyt hvis ejer har hunden forsikret, medmindre denne forsikring er tegnet i Sandras navn... Det er nemlig sådan at når en hund er blevet passet over et vis antal dage (og det er forbavsende få dage vi snakker her) så anses passeren som værende besidder af hunden (besidder og ejer er ikke det samme må jeg hellere lige understrege), og det er besidder der skal have hunden forsikret.

Hvis jeg f.eks. lader dig passe min hund i 2 mdr, og jeg har hunden helt almindeligt forsikret, så dækker den forsikring faktisk ikke skader min hund laver mens den er i din varetægt. Det er nemlig dig der har hunden og derfor dig der skal have den forsikret (hvem der så betaler for forsikringen er i den forbindelse ligegyldigt -men jeg er temmeligt sikker på at hundeejeren i dette tilfælde IKKE har sørget for at hunden er dækket ind med forsikring)

I forhold til at det ikke handler om penge -nej det gør det ikke, det handler om hunden. Men jeg tror man når langt hurtigere og nemmere til at god løsning for hunden, ved at presse ejeren økonomisk. Ejeren kan jo ikke se problemet, er ikke villig til at overlader ejerskabet til TS osv... Men man kan jo "tvinge" hende til det, ved at presse hende økonomisk

• #47   25. aug 2014 Nina -det er hundens besidder der skal have hunden forsikret for at den dækker.. Passer man hunden, må man jo så lave aftaler med hundeejeren om betaling osv. Men der har været flere sager hvor det netop er kommet helt bag på passeren at forsikringen ikke dækkede fordi de havde haft hunden boende i x antal dage.

jeg kan ikke huske præcist hvor mange dage det er, men det er forbavsende kort tid hunden skal have været passet, før passer anses for at være besidder. Egentligt er det jo tåbeligt, for forsikringen er jo tegnet på netop DEN hund, og så burde den jo, så længe der betales, dække alt det DEN hund foretager sig. Men sådan er det bare desværre ikke

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#48   26. aug 2014 Hej Alle, tak for alle jeres dejlige råd!
    Vi mistede vores Baila igår /; soen stillede sig og bankede, bankede det gjorde hun i noget der lige 40 min. Ringede til os noget der ligner 15 gange. Hendes gorilla dukkede pludselig op og var ved at smadre Døren.
    I går mistede vi noget som vi elskede meget højt, som vi tog som vores egen. Jeg skriver dette med tårnene trillede nede af kinderne.
    Tak igen.

• #49   26. aug 2014 Hvorfor kontaktede i ikke politiet???

• #50   26. aug 2014 Meld det da til politiet OMGÅENDE!!!

• #52   26. aug 2014 Jeg stemmer I med Fubert og C.E. Meld det da til politiet!

• #54   26. aug 2014 Øv Hvor jeg føler med dig Og stakkels hund smiley

• #56   26. aug 2014 Meld det ! Sikke en utaknemmelig trunte !

• #57   26. aug 2014 Godt nok en mærkelig historie det her..... smiley

• #58   26. aug 2014 Jeg synes nu det er tid at lukke det kapitel i jeres liv, giv jer tiden til at sørge over tabet, og måske vil i engang sidde i sofaen med jeres helt egen vovse og mindes denne hund ikke kun med sorg men også med glæde fordi den viste jer hvor meget et dyr kan betyde for en og at det er en glæde i måske ikke vidste fandtes hvis i havde været denne tragiske oplevelse foruden. - hvem ved
    Lige pt. Er det helt forståeligt i er knust over tabet, men efter 2 år synes jeg det er tid at lukke den bog for jer og komme igennem sorgen sammen. ??

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#59   27. aug 2014 Tak for alle jeres søde beskeder, og medfølelse!
    Vi var i Søndags ude og hente lille nu hundehvalp. Det valgte vi fordi at nu ville vi have vores egen, vi var så træt af at gå med tanken hvornår kommer hun og henter hende...

• #61   27. aug 2014 også min tanke Trine... smiley

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#63   27. aug 2014 Vi havde snakket om det et stykke tid, og vi er utrolig glad for lille Karma. En lille tæve på 10 uger- blanding mellem en yorkshie terrier/ Chihuahua smiley
    Det var virkelig skæbne for vi havde godt nok ikke regnet med at skulle af med Baila i Mandags ;(

• Sandra
    Sandra Tilmeldt:
    aug 2014

#64   27. aug 2014 Karma 10 uger smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hund passet i 2 år.

Annonce