715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

L H
L H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133

Hotdog Hotdog

Jeg har ikke lige der har været et indlæg om dette, så beklager hvis der har været et.

Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at Oliver's kører en konkurrence på facebook lige nu hvor man kan ligge et billede op af sin hund og stemme på andre hunde.

Første præmien er 10.000 kr. og der er også en masse andre præmier.

Jeg har da meldt mig til og kan se der er en masse søde hunde man kan stemme på - så bare lige en heads up hvis der er nogen der gerne vil deltage smiley

Konkurrencen hedder Hotdog så den skulle være til at finde smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotdog
  • #1   4. aug 2014 jeg har også meldt Salik til meeen jeg synes nu det stemme noget er lidt besværligt med så mange hunde - for mig virker det lidt som om man skal være god til at "fiske" stemmer hvis man vil gøre sig forhåbninger om at vinde.. Men jo Salik er skam med og det er da en dejlig måde at se en masse søde, smukke hunde på smiley

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

#2   4. aug 2014 Jeg regner absolut heller ikke med at vinde for jeg kommer ikke til at tigge stemmer og det tror jeg du har ret i at man nok skal hvis man vil vinde smiley

Ja der er mange skønne hunde man kan nyde

• #3   4. aug 2014 ja det er desværre nok sådan et det er... og nej jeg skal heller ikke til at tigge stemmer - men nyder bestemt alle de gode billeder af dejlige hunde smiley

• #4   5. aug 2014 Der står i betingelserne at Olivers er meget obs på de der stemmefiskere og at billederne vil blive slettet, når det opdages.

• #5   5. aug 2014 Jeg er så frustreret , har i tre dage , prøvet at komme med, når jeg sender alt Info , får jeg besked tilbage , om at der er opstået en fejl , vis facebook . Og skal prøve senere . Har jeg jo gjort i tre dage . Latterligt .

• #6   5. aug 2014 Asger er også med. Men jeg kan ikke overskue hvordan afstemningen foregår. Synes det er lidt rodet. smiley

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

#7   5. aug 2014 Tine - Ja det så jeg godt og det synes jeg egentlig er fair nok - selvom det selvfølgelig er ærgerligt hvis det så kommer til at gå ud over nogen der har fået stemmer på reel vis.

Gina - Øv, det er da irriterende. Jeg oplevede ingen problemer så jeg håber da du får dit billede ind.

Ginne - Ja det er lidt rodet, men jeg tror bare man stemmer på de billeder man kan lide og så er det det.

Kommentér på:
Hotdog

Annonce