859 visninger
|
Oprettet:
1. gangs løbetid.. {{forumTopicSubject}}
Mit "negerbarn" er snart 10 mdr., og har den sidste tid slikket sig meget bag til. Der udover har hun virket lidt mut, hvilket jeg indtil i dag har tilskrevet varmen.
Her til morgen fandt jeg nogle få indtørrede blodpletter i hendes bur, som hun sover i om natten. Jeg formoder, at det må være løbetiden, da hun ikke umiddelbart bløder andre steder.
Jeg har aldrig før, med tidligere hunde, oplevet at deres humør er påvirket af løbetiden.. Har i oplevet det med jeres..?
Hun har som sagt været lidt mut til tider, lusket lidt rundt for sig selv, og har ikke haft appetit. Men ellers været næsten som hun plejer..
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
Det lyder som min Ella. Hun har de sidste 2 mdr rendt rundt og været..anderledes. De sidste 3 dage har der været løbetid, så den er god nok. Ella er 13 mdr og det er 1. løbetid.
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 40
Men Mynthe er generelt særligt sensibel over for.. Alt.. Så umiddelbart ville det jo give mening..? Har bare aldrig oplevet det tidligere..
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Min Linka bliver lidt lad og nedsætter også hendes spisen Jeg tror godt de kan ha det lidt dårligt når de er i løbetid Og så varmen tror jeg påvirker dem meget
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 40
Nå men så er der nok nogle mandfolk her i hjemmet, der må udholde endnu en PMS-dame..
1. gangs løbetid..