{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Legestue {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er en 13-årig pige, der gerne vil give min hund chancen for, at møde andre hunde. Så jeg ville høre om der var nogle, der kendte til en eller anden slags legestue. Eller et eller andet sted, hvor man lukker sine hunde løs, og så farer de bare rundt, og leger med andre hunde.
Jeg har dog en indvending: Det skal være på Fyn.

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legestue
  • #1   18. jul 2014 Jeg kender ikke noget på fyn, men jeg vil anbefale dig at finde et sted, hvor en træner eller lign matcher hundene og holder øje. Det er ikke en god ide bare at smide en masse fremmede hunde sammen. Der kan hurtigt opstå problemer og din hund kan få dårlige oplevelser, som kan mærke den for resten af livet.

• #2   18. jul 2014 Der findes jo hundeskove, men der vil jeg ikke anbefale dig at komme med din hund, uden at du har en voksen med.
    Du kan evt. sammen med dine forældre undersøge, om der findes noget hundetræning/agility i området, hvor du bor, og tilmelde dig noget træning. Det er ganske vist ikke gratis, men du vil få en masse positive oplevelser sammen med din hund og møde andre med hunde, som du kan lave legeaftaler med, hvis hundene kan sammen. Det er jo ikke lige meget hvilke hunde man slipper løs sammen for at lege.

• #3   18. jul 2014 Tak for svarene, og ja det er nok ikke en god ide.

Kommentér på:
Legestue

Annonce