24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Forstår slet ikke min hund :/ {{forumTopicSubject}}
BanDana kan af og til være noget underlig, lige pt tror jeg at hun er blevet voksen efter sin 4 løbetid, og at hun rundede de 2 år.
Hun har jo naboens Balou som sin bedste ven, og de har altid haft det fedt sammen, de buldre og tonser rundt, slås og leger, når hun er der ovre
Men ikke mere ... Dana bliver nemlig skidesur på Balou, midt i legen stopper hun op, snerre skælder ham ud, og siger SKRID, jeg gider ikke. og går over til os mennesker sætter sig, og vil bare nuses.
Balou fatter hat, og kommer hen og nuser hende i øret, slikker hende ved munden, og det nyder hun, og slikker gerne igen. og nuser ham, snuser til ham og rejser sig op og begynder gud-hjælpe-mig at humpe ham
Så kan de lege lidt igen indtil Balou tager efter hendes forben, eller for interesseret sig lidt for meget for hendes numse, så er den gal igen, og hun bliver virkelig sur.
Gad vist om det har været for meget for hende at have Anton op og ned af sig i 3 uger ? de sidste 3 dage, var hun godt nok træt af ham, han gik også efter hendes forben, og hun blev stiktosset, nedlagde ham og forsøgte at humpe ham.
Nu skulle man tro at hun så ikke gider at gå over til Balou, men nææ nej, hun VIL over til Balou, hun trækker og halser hele vejen derover, for så bare at lege 5 min, og altså blive skidesur på ham
Jeg fatter nada af hendes opførsel
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
De første år kan der leges og hygges men pludselig bliver man bidt af og så sætter kvinderne sig fornærmet hen og forventer omsorg.
Sjovt at hund tæve og menneske tæve ligner så meget hinanden hehe.
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.482
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Samme årsag til jeg foretrækker hanhunde.
Selv om der nu altid er sneget sig en tæve ind alligevel.
Citta her vendte også efter de 2-3 år, fra at være en altid glad og imødekommende legetante overfor alle, til at være en temmelig selektiv størrelse med udbrud som en præmenstruel pitbull
Hun er heller ikke den vilde legetante overfor Gandalf, som hun var da Morgan var lille, de to legede vildt sammen, havde virkelig en fest altid.
Jojo, hun leger med Gandalf, og virker oprigtig glad for ham, men det er slet ikke det samme som med Morgan. Dertil er hendes grænser også trukket skarpt op, og der er ingen nåde.
Sådan skal det nok bare være.
Mon ikke det er det samme med Dana?
feb 2014
Hun er også blevet mere vagtsom, og lydhør, her mener jeg at hun er mere opmærksom på hvad der passere forbi vores ejendom, og er der nogen der stopper op, kalder hun på mor.
og hun træner meget bedre, hun har ikke 117 andre ting i hovedet på en gang, når man laver øvelser med hende
Så det kan da være at lille BanDana er blevet voksen
feb 2014
og er der en tæve i løbetid et sted, er det mig der kommer ud og jogge efter hanhunden
jun 2013
Men det er nok hvordan man selv er indrettet, hvad man foretrækker
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 393
feb 2014
jun 2013
En han er neutraliseret, men det har han vist aldrig opdaget
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 393
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
feb 2014
Han bliver sat grundig på plads, og igår tog hun endda en tot af hans pels
Og Balou fatter ikke en dyt, han laller vidre han danser, vender måsen til hende, kravler rundt foran hende, ruller rundt og ligger på ryggen foran hende, og hun kigger bare hvast på ham og går
Forstår slet ikke min hund :/