{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Forstår slet ikke min hund :/ {{forumTopicSubject}}

BanDana kan af og til være noget underlig, lige pt tror jeg at hun er blevet voksen efter sin 4 løbetid, og at hun rundede de 2 år.

Hun har jo naboens Balou som sin bedste ven, og de har altid haft det fedt sammen, de buldre og tonser rundt, slås og leger, når hun er der ovre smiley

Men ikke mere ... smiley Dana bliver nemlig skidesur på Balou, midt i legen stopper hun op, snerre skælder ham ud, og siger SKRID, jeg gider ikke. og går over til os mennesker sætter sig, og vil bare nuses.
Balou fatter hat, og kommer hen og nuser hende i øret, slikker hende ved munden, og det nyder hun, og slikker gerne igen. og nuser ham, snuser til ham og rejser sig op og begynder gud-hjælpe-mig at humpe ham smiley

Så kan de lege lidt igen indtil Balou tager efter hendes forben, eller for interesseret sig lidt for meget for hendes numse, så er den gal igen, og hun bliver virkelig sur.

Gad vist om det har været for meget for hende at have Anton op og ned af sig i 3 uger ? de sidste 3 dage, var hun godt nok træt af ham, han gik også efter hendes forben, og hun blev stiktosset, nedlagde ham og forsøgte at humpe ham. smiley

Nu skulle man tro at hun så ikke gider at gå over til Balou, men nææ nej, hun VIL over til Balou, hun trækker og halser hele vejen derover, for så bare at lege 5 min, og altså blive skidesur på ham smiley
Jeg fatter nada af hendes opførsel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår slet ikke min hund :/
Kommentér på:
Forstår slet ikke min hund :/

Annonce