Aktivitets spil {{forumTopicSubject}}
Sidder her og kigger på Ludo min ene hund som er i fuld gang med sin aftensmads i sin Kong Wobbler, han lige har fået. Så kom jeg til at tænke på hvad i bruger af aktivitets spil til jeres hunde og i overhovedet bruger dem?
Vi har to andre "brætspil" som begge ind imellem bliver fodret i, hvis det f.eks. er regn udenfor eller vi bare skal aften hygge med godbidder.
Vi har været en del igennem, men hvis det ikke er holdbart nok og Ludo finder ud af han bare kan splitte det ad for at få maden, så gør han det. Beso er lille så han er en del mere forsigtig med tingene.
Vi har denne: http://www.maxizoo.dk/more4-iq-legetoj-dog-smart-level-1-27-x-27-cm.html
Og denne: http://www.maxizoo.dk/more4-iq-legetoj-dog-clever-level-3-32-x-32-cm.html
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Ville gerne have nogle lidt sværere nogen til ham, men syntes satme de er dyre
Ellers har han også en Kong wobbler og sådan en blå dims, der er svær at trille
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.079
Det må være den fra Nina Ottosson, hvis den minder om Kong'en
Den har jeg også haft lidt kig på, men den minder bare lidt for meget om den anden.
Mine regner dem også ud hurtigt, men den sidste jeg har vist er svær. Der skal de blå dimser i toppen først op før man kan åbne skuffen til maden
mar 2008
Den er sådan lidt.. boble formet? Haha ved ikke hvordan pokker jeg skal beskrive den
Ja det er lige præcis sådan nogle, jeg gerne vil have..
Hvor han skal regne ud, hvad det lige er der forhindre ham..
Dem jeg har, minder om det med kødbenene på... Der kan han jo bare skuppe/skrabe dimserne af, og bingo så er der mad!
apr 2013
Beso den lille er lidt mere til de nemme, men den anden der er super til Ludo, for han regner det også ud på et spilt sekund.
mar 2008
apr 2013
mar 2008
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Er han egentligt blevet glad for den?
apr 2013
Den må jeg lige se om jeg ikke kan bestille hjem i butikken
mar 2008
Hehe. Ved ikke lige hvor den er, ellers ville jeg taget et billede af den
Jaa han er så! Men som med kongen og de andre ting, så har han regnet den ud
Han leger også med den, uden godbidder i
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
ja lucky regner også sine ud med det samme, en skam den ikke findes i lucky str, for tror den havde været underholdende for ham.
Lucky gider ikke sine, hvis ikke der er godbidder i, når han er færdig står han pænt og kigger på mig som for at sige at jeg skal putte flere i
Den jeg bruger mest, er også derinde fra, men de har den desværre ikke mere. Det er sådan en lille "bold" men minder lidt om en snorretop i begge "ender" den er rund, men har ligesom en top og en bund. Den kan man skrue fra hinanden for at få godbidderne i, og så kan man jo så skrue den så det passer til godbidde størrelse (der er så hul hele vejen rundt i kanten, men kun 2-4 steder hvor der er hul så de kan komme ud.. arrgh det er svært at forklare, må finde den og tage et billede
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Nina Ottosen UFO
Kong Wobler til katte
Chuck-it grøn treat gummibold
Colaflaske
Greendog madskål
Af spil af hun
Det blå kødbensformede tornadospil
Lyserøde skiveformet spil
Begge købt brugt
Og så fire træspil fra Aldi til 40,- stykket, de er i fire forskellige levvels. Det sværeste har hun endnu ikke hittet ud af...
Aktivitets spil