{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Hvalp og halsbånd.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle (:
Har en lille Engelsk Bull Terrier på 11 uger, og træner at han skal lære at bære hals bånd.. Jeg har trænet med ham siden vi fik ham da han var 8 uger, hvor han får det på et par timer hverdag, dog klør han sig stadig når han for det på?

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid tog der jeres hunde at vende sig til deres halsbånd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp og halsbånd..
  • #1   23. jun 2014 Altså mine har bare fået dem på og så var det det. Ingen af dem har haft det store problem med det.

• #3   23. jun 2014 Hold da K hvor er han bare sød Halsbånd er bare sat på og så var det det Jeg tror at hvis de har kløet har jeg aflet dem med leg Jeg har nok i den første tid taget halsbåndet af til nat For at jeg skriver nok er forde jeg egentlig ikke rigtig kan huske det he he smiley

• #4   23. jun 2014 på med det, og afled som Inger skriver, hvis der er meget focus på det.
    jeg har nu heller ikke oplevet problemer, de har nu alle haft halsbånd på fra opdrætters side.
    Det er dog sjælden de har dem på herhjemme, kun når de kommer uden for matriklen.

• #5   23. jun 2014 Mine har også bare fået et let hvalpehalsbånd på og det har så været det. Kan faktisk ikke huske der har været noget, men jeg ville lade det blive på og så distrahere med leg indtil hvalpen har vænnet sig til fornemmelsen. Har gjort det samme da Lia skulle have hundesko på.

• #6   23. jun 2014 Tak for svar alle sammen (: må prøve bare at lade ham beholde det på også se hvad der sker i stedet for at han kun har det på et par timer (:

Kommentér på:
Hvalp og halsbånd..

Annonce