1.172 visninger
|
Oprettet:
så forfærdeligt! puppystore {{forumTopicSubject}}
https://www.youtube.com/watch?v=ysRZFVF1iM0
Jeg bliver sååå ked af det når jeg ser sådan noget. Folk er så pisse ignorante over for at dyr også kan have det dårligt. Bare se de her piger der sammenligner dem med en bamse de engang havde. De banker på ruden som var det fisk de kiggede på. Nogle af hundene kan næsten ikke bevæge sig og den lille de havde ude kunne slet ikke finde ud af at lege. Hvad fanden sker der for verden?!
Har der nogensinde været butikker i DK hvor man kunne købe hunde?
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Men jeg fordømmer da sådan en forretning, hvor hundene sidder til skue i glasbure
Det skulle bare være forbudt
Har aldrig set det her i DK
okt 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 320
Stakkels hvalpe skal sidde i sådan et lille rum, med tremmer at gå på, også sidder de fleste helt alene puh bad...
Og at de store hunde, fine brugshunde, som bare bliver mast ind i et lille rum, så kan de sidde der hele dagen >:(
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 923
Men så længe der er købere er der et marked
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.349
Jeg har set sådanne steder i USA og synes det er en underlig måde at både købe og sælge hundehvalpe på. I de forretninger jeg har set i USA havde hvalpene dog noget bedre forhold end dem på ovenstående video. De gik i store løbegårdsagtige bure og de gik et par stykker sammen.
Men som Pia pointere så har de hvalpe i videoen det jo ikke meget anderledes end dem der importeres fra østeuropa hertil og sælges enten fra bagagerummet eller privat. Det er fx ikke sååå længe siden der var en tråd med en hvis veninden med alt tydelighed havde købt sådan en hvalp.
Og ja, så længe der er købere er der et marked!
mar 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 53
Skyndte mig godt nok væk - synes overhovedet ikke det er OK dyr skal udstilles på den måde
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
jan 2014
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 202
- Det er en mærkværdig måde at sælge hunde på. - De går i små bure og ikke nok med det, ja, så drikker de af en kanin vand flaske.. En hund skal ikke være alene på den måde, jeg håber godt nok for dem, at de hunde bliver gået med mindst 3 timer om dagen.:/
- Jeg ville klart købe sådanne hunde, og det er kun grundet af, at jeg ikke synes de skal lide den skæbne der.. Det synes jeg INGEN hunde har fortjent, så havde jeg plads og en kæmpe stor gård og mere tid i verden end vi mennesker har, så havde jeg købt dem alle sammen. Men som man jo ved, så længe der er købere, er der et marked:( Tænk det skal være sådan..
apr 2005
apr 2005
https://www.youtube.com/watch?v=lQx3DI4BrnA
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
apr 2005
jan 2014
Jeg sådan set selv påpeger, at så længe der er købere, så er der et marked.
jan 2014
så forfærdeligt! puppystore