1.083 visninger
|
Oprettet:
Blod i afføringen {{forumTopicSubject}}
Har lige opdaget at min hun har lidt blod i afføringen. Har snakket med dyrlægen, der siger vi skal vente og se i morgen. Han er frisk og leger, men har haft lidt tynd mave on/off i to dage. Dyrlægen siger at det kan være fordi han har lidt dårlig mave.mhan har fået en gang zoolac og får mere inden sengetid. Hvis det ikke er bedrer i morgen, så tager vi til vores dyrlæge, men en afførings prøve. Som jeg har samlet.
Har nogen af jer oplevet det.
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Hun havde fået ben dagen inden, og også haft en smule tynd mave dagene før, så dyrelægen var sikker på, at det bare var en lille rift fra benrester, eller efter den dårlige mave, og mente også sagtens at jeg kunne give det til dagen efter. Og der var ikke mere dagen efter, men de tjekkede alligevel lige efter da jeg havde en tid en uges tid efter (noget helt andet) og der var ganske rigtig intet, og jeg har aldrig set noget siden.
Men de sagde, at det var ganske normalt med benrester, hård, eller tynd mave, at hunde en sjælden gang imellem godt kunne få en lille ubetydelig rift i tarmen, som kunne give en lille bitte smule blod.
Så det behøves ikke at være noget særligt.
Men god bedring til hunden
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Så derfor spørger man om blode i aff.
Det er lige så normalt at spørge om, som at præsentere sig selv når man tar` røret på klinikken el.hospitalet. .
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Derfor er det vigtigt at vide for dr.dyr.
jeg er dog sikker på at din hund ikke fejler noget "farligt" hvis den ellers er i godt humør, spiser og drikker og ellers opfører sig som normalt.
Ud over det så god bedring til din vaps.
dec 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
Blod i afføringen