{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Underlig lege-/tumlevane. {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det lige, at så snart vi sætter os på gulvet, eller nu hvor haven igen frister til hygge, på græsset, så skal Lily og Valde absolut lege og tumle OVENPÅ os. Det er ikke den der sidder på jorden de leger med, men hinanden.

De har hele haven de kan løbe og tumle i, men det åbenbart sjovest at tumle når det kan ske ovenpå os. De kan trisse rundt i lang tid, men så snart vi sætter os ned på gulv eller jord, så tager fanden ved dem, og så skal der tumles. Meget mærkelig vane.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig lege-/tumlevane.
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.048
    #1   11. jun 2014 Er det ikke helt normalt?? Gustav og Ingle bruger fra tid til anden samme trick i sofaen smiley

profilbillede
  • #2   11. jun 2014 Aner ikke om det er normalt. Vi morer os bare over, at så snart vi sidder på gulvet eller græsset, så skal der tumles igennem.

• #3   11. jun 2014 Hvis man lægger sig på gulvet herhjemme, kan man også være sikker på at hunden går hen og lægger sig ovenpå en smiley

Jeg har opgivet at regne ud hvorfor hunden gør flere af de ting han gør smiley

• #4   11. jun 2014 Hundene vil være sammen med "flokken" derfor leger de som hvalpe oven på moderen/os og det bliver de ved med resten af livet.
    Det er skam helt normalt, kun hvis "floklederen siger fra smutter de et minut eller 2 for så at forsætte legen oven på os. Hehehe.. smiley

ER det ikke bare DEJLIGT at være hundeejer. smiley

Det ER 100% NORMALT for hunde og andre pattedyr at lege på den måde, se på de store kattedyr, de gør det samme, ulve gør det samme.

Det er en måde at styrke flokkens bånd på.

• #5   11. jun 2014 Ohh synes jeg kender det, enten tumlen eller blive brugt som sækkestol smiley

• #6   11. jun 2014 MLA... Hahaha smiley

• #7   11. jun 2014 Jamen de kunne da så lige godt tage og lege med MIG, i stedet for ovenpå mig smiley

Jeg er da glad for at de kun er størrelsen 4-7 kg og ikke 40-70 kg smiley

• #8   11. jun 2014 Da jeg var yngre "i ml. 20-35års alderen var alle mine i 60-80kg klassen, og ja de elskede også at ligge oven på mig og lege, ISÆR når jeg sov og lå under dynen, når så flokken begyndte på deres morgenleg oven på mig, så havde jeg ikke en chance for at komme op pga den satans dyne.. NOT FUNNY dengang, men nu er det ret sjovt at tænke tilbage på.
    Skt. Bernhard og Newfier, og blandinger deraf, KORS de er tunge når man blive jokket f.eks i maven "selv om der er en dyne imellem" og man ikke kan flytte sig selv ELLER DEM. smiley

• #9   11. jun 2014 Her tumler de meget sjældent i sengen eller i sofaen, med mindre jeg lægger op til det og "den lille mus kommer og tager dem"

Vi kan være i have flere timer, hvor de har kunne tumle og lege, og hvis vi så smider os på græsset, så får Lily og Valde krudt i rumpen, så får den får fulde gardiner.

• #10   11. jun 2014 Sådan er det også herhjemme. Det gælder også for katte, kan jeg hilse og sige. smiley

Kommentér på:
Underlig lege-/tumlevane.

Annonce