{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Hvalp får lakse olie . {{forumTopicSubject}}

Hm ja mig og kæresten har en diskusion igang her hjemme om lakse olie..

Minnie er 13 uger gammel og har givet hende lidt i hendes tør foder hver 2 dag ca .. for at give lidt smag (min han hund elsker det)
jeg mener ikke selv det gør så meget når hendes mave ikke reagere på tyndskid eller ondt i maven.

Min kæreste derimod syntes ikke det var en god idé.
og jeg ikke bør give hende det gør om 1 år.

Hvad siger i?? hun er en lille chihuahua på 1200 g.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp får lakse olie .
  • #1   3. jun 2014 Giv det gerne det er med til at styrke led og knogler i opvæksten.

• #2   3. jun 2014 Ja det tænkte jeg nemlig også, at hun ligeså godt kunne komme igang.
    Men tænker da også lidt hvad det skulle være dårligt for hvis hun ikke fik
    ondt i maven over det?? smiley

• #3   3. jun 2014
    Joe får også lakseolie og fårefedt..

det der ingen problemer med her hjemme

Dog får alfred dog noget led og knogle tilskud oven i fodret også.

• #4   4. jun 2014 Jeg syntes det er godt du giver lakse olie Det vil også være med til at hun ikke får tør hud og pels smiley

• #5   4. jun 2014 Altså... Lakseolie kan jo indeholde tungmetaller, som kroppen ikke kan udskille, og derfor ophobes det, måske derfor din kæreste er tilbageholdende med det?

Men ja.. Hvor længe lever en hund? Kan det nå at blive et problem? Jeg personligt ville måske bare vælge en anden slags fiskeolie, tror jeg.. Eller en vegetabilsk olie af en art..

• #6   4. jun 2014 Fiskeolie bidrager til hjernens udvikling. Giv hende endelig olie så længe maven tåler det!

• #8   4. jun 2014 Nej jeg tror ikke det er tungmetaller han tænkte på, men jeg regner da bestemt med min hund bliver de 18 år som en chihauhua kan blive smiley - men han siger han har læst et sted at hun vil komme til og vokse hurtiger en hvad en hvalp skal.
    Men det syntes jeg selv der lyder lidt åndsvagt ??

Nej lakse olie tror jeg heller ikke de sælger hvis det er farligt men i maxi zoo sagde hun godt nok jeg skulle lade være. Men jeg legede nok lidt dyrlæge alligevel og tænkte det sker der altså ikke noget ved.

Men sidder lidt med følelsen af jeg ikke skal gøre det , og alligevel gøre det fordi det jo netop er godt også (måske bare ikke til hvalpe) smiley

Vi har jo også rigtigt godt af fisk til vores hjerner og knogler ! smiley

Kommentér på:
Hvalp får lakse olie .

Annonce